بازدید 5699
۱

کلاهبرداری ۲۷ میلیاردی یک زن با سکه‌های تقلبی

کد خبر: ۷۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 24 September 2017
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار زن با 272میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.
 
به گزارش میزان، سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام اخباری مبنی بر این که فردی با هویت نامعلوم با مراجعه به طلافروشی‌های سطح استان اقدام به توزیع سکه‌های ربع بهار آزادی تقلبی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته طلافروشی‌ها مشخص شد متهم خانم میان سالی است که با این ترفند اقدام به کلاهبرداری می‌کند.
 
سردار مظاهری با اعلام این که ماموران بعد از اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی متهمه شدند، خاطر نشان کرد: متهم که کارمند یکی از ادارات شهرستان جاجرم بوده به همراه ۱۴ قطعه ربع بهار آزادی تقلبی در بسته بندی‌های مختلف در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به کلاهبرداری۲۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از طریق فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های  استان اعتراف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
زن ها یه همچین موجودات باهوشی هستند، حالا شما برید در ورزشگاه ها رو ببندید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار