بازدید 4044

عبوردشواررئال مادرید از آلاوز با ظهور سبایوس

با دبل سبایوس در نخستین دیدار کاملش برای رئال، شاگردان زیدان سه امتیاز حساس این مسابقه خارج خانه را دشت کردند و آماده بازی روز سه شنبه با دورتموند شوند.
کد خبر: ۷۳۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 23 September 2017
رئال مادرید برای حفظ فاصله با صدر جدول باید مقابل آلاوزی قرار می گرفت که تاکنون رنگ برد را در لالیگا ندیده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، لوس بلانکوس که در ديدار گذشته اش مقابل بتيس با نتيجه عجیب 1-0 شکست خورده بود، براي اينکه بيشتر از مدعيان عقب نماند به مصاف تيمي مي رفت که هر 5 بازي گذشته خود را واگذار کرده بود.  بازي با برتري تيم ميزبان آغاز شد و اين شاگردان خاوير کابلو بودند که روي دروازه رئال مادريد فشار مي آوردند اما با گذشت دقايقي از بازي رئالي ها بازي را در دست گرفتند و خيلي زود در دقيقه ده توانستند توسط سبايوس گل اول را به ثمر برسانند. 

پس از اين گل دوباره بازيکنان آلاوز براي جبران گل زده جلو کشيدند اما دفاع منظم مادريدي ها حملات آن ها را خنثي مي کرد و در آن سو نيز شاگردان زيدان با کنترل بازي و استفاده از ضد حملات قصد دروازه آلاوز را تهديد مي کردند. در حالي که بازي براي دقايقي متعادل شده بود، گارسيا در دقيقه 40 بازي را به تساوي کشاند اما تنها سه دقيقه بعد سبايوس گل دوم خود و مادريد را به ثمر رساند تا سفيد پوشان نيمه اول را با پيروزي به رختکن روند.


در نیمه دوم در حساس ترین صحنه بازی ضربه فوق العاده رونالدو با بدشانسی به دیرک دروازه اصابت کرد تا باز هم کریس در گلزنی ناکام بماند. در ادامه نیمه دوم نیز با برتری رئالی ها و مالکیت آن ها بر بازی همراه بود تا شاگردان زیدان سه امتیاز حساس این مسابقه را دشت کنند و آماده بازی روز سه شنبه با دورتموند شوند.

شرح گل ها
آلاوز 0-1 رئال مادريد/ دني سبايوس (دقيقه 10): پاس خوب مارکو آسنسيو از سمت چپ، در محوطه جريمه به سبايوس رسيد؛ اين بازيکن نيز پس از اينکه دو بازيکن آلاوز را از مقابل خود برداشت با ضربه اي زميني و دقيقه توپ را به گوشه دروازه پاچکو فرستاد تا مادريدي ها از حريف پيش افتند.

آلاوز 1-1 رئال مادريد/ مانو گارسيا (دقيقه 40): مانو گارسيا با يک ضربه سر فوق العاده روي ارسال دقيقه مونير الحدادي توپ را به طاق دروازه کيلور ناواس فرستاد تا دو تيم در نتيجه بازي برابر شوند.

آلاوز 0-1 رئال مادريد/ دني سبايوس (دقيقه 10): کارواخال از سمت راست ارسال بلندي روي دروازه آلاوز انجام داد اما پاچنکو دروازه بان آلاوز نتوانست توپ را جمع کند و با اشتباه او، توپ در شلوغي محوطه جريمه به سبايوس رسيد تا اين بازيکن گل دوم خودش و تيمش را به ثمر برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار