بازدید 3220

تشکیل "هیأت اندیشه‌ورز" در مجلس خبرگان

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی نایب رئیس­ مجلس خبرگان رهبری از پیگیری ایده رهبر معظم انقلاب برای تشکیل هیأت اندیشه‌ورز این مجلس از جانب هیأت رئیسه خبرگان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 23 September 2017
آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی نایب رئیس­ مجلس خبرگان رهبری از پیگیری ایده رهبر معظم انقلاب برای تشکیل هیأت اندیشه‌ورز این مجلس از جانب هیأت رئیسه خبرگان خبر داد.
 
به گزارش فارس، آیت‌الله هاشمی شاهرودی درباره توصیه مقام معظم رهبری به اعضای مجلس خبرگان برای تشکیل هیأت اندیشه ورز به منظور بررسی حرکت انقلاب در 38 سال گذشته گفت: این فرمایش ایشان مربوط به مطالبه‌گری خبرگان می‌شود که در همه جلسات اعضای خبرگان بر مطالبه‌گری آنان تأکید کردند.­

وی افزود: در دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب ایشان دو نکته مهم را بیان فرمودند، نخست تشکیل هیأت اندیشه ورز متشکل از علما و اندیشمندان عضو مجلس خبرگان که جریان انقلاب و نظام را از ابتدا تاکنون با دید کلان و جامع کارشناسی و بررسی کنند و مطالبه گری ها بر اساس این نگاه مستمر و کلان حول مسائل مهم و اساسی شکل بگیرد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نکته دیگر اینکه این مسائل باید به گفتمان اجتماعی و مردمی تبدیل شود، به نحوی که همین هیأت اندیشه‌ورز که متشکل از اعضای خبرگان است و با مردم ارتباط دارد، آن را به گفتمان عمومی و انقلاب تبدیل کند تا ملت نیز این مسائل را از دستگاه‌ها و مسئولان کشور مطالبه کنند.

وی تشکیل این هیأت اندیشه ورز و تبدیل کردن مسائل انقلاب به مطالبه عمومی را ضامن تحقق ارزش‌ها، اهداف و مقاصد بلند انقلاب و نظام اسلامی دانست.­
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل