بازدید 7413
۳

آب سردکن بلای جان کودک هفت ساله شد

کد خبر: ۷۳۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 23 September 2017
پسر بچه هفت ساله یکی از شهر‌های شرق استان مازندران که برای نوشیدن آب از طریق آبسردکن اقدام کرده بود به دنبال برق گرفتگی دچار ایست قلبی، تنفسی و آسیب شدید مغزی همراه با اختلالات رفتاری و حرکتی شد.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان گفت: پسر بچه هفت ساله که برای رفع تشنگی به سراغ آب سرد کن رفته بود بعلت برق گرفتگی دچار ایست قلبی و تنفسی شد.
 
وی افزود: پس از اقدامات اولیه احیاء، متاسفانه دچار آسیب شدید مغزی و جسمی متعدد، اختلالات رفتاری، گفتاری، هوشی و حرکتی گردیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه مسئولان باید نسبت به وسایل برقی مانند آب سردکن‌ها که در ادارات، مساجد، تکایا، کارخانجات، دفاتر و معابرعمومی قراردارد و هیچگونه نظارت و بازرسی دوره‌ای در مورد صحت عملکرد آن انجام نمی‌شود، توجه لازم را داشته و مرتبا نظارت کافی کنند تا خدای ناکرده شاهد آسیب جسمی، نقص عضوی، از کار افتادگی و فوت کسی نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
حالا که متاسفانه شاهد بودید


اقدامات فعلی؟
اقدامات آتی؟

برنامه ها؟

بازرسی ها؟

مسئول؟

ناظر؟

مقصر؟

آسیب دیدگان ؟ = مردم
وای خدای من شما دارین با دل پدر و مادرا چه می کنین... چرا اینقدر بی تعهدین؟
دیه نقص عضو را از صاحب آبسردکن بگیرید دیگه تکرار نمیشه. توضیح اینکه با توضیحات داده شده، دیه این نوجوان بیشتر از دیه فوت خواهد بود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار