بازدید 3513

قفل تحریم اروپا بر بزرگترین بانک روسیه

کد خبر: ۷۳۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 23 September 2017
تحریم های ضدروسی غرب، فعالیت اسبربانک بزرگترین بانک روسیه را در کشورهای اروپایی دچار مشکل کرده و برنامه تعطیلی شعبه های آن در چند کشور اروپایی اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، گرمان گرف رییس اسبربانک گفت که برنامه فعالیت های بانکی در اروپا اصلاح و چند شعبه فعال در کشورهای اروپایی تعطیل می شود.
 
رییس اسبربانک روز شنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسیه 24 افزود: تحریم های غربی وضعیت دشواری را برای فعالیت به وجود آورده و کار با این تحریم ها بسیار سخت است.
 
وی ادامه داد: اسبربانک تحت فشار شدید بانک مرکزی اروپا قرار دارد.هر چند بانک روسی (در قیاس با بانک های اروپایی) چندان بزرگ نیست، اما در ردیف بانک های بسیار بزرگ قرار داده شده و زیر کنترل مستقیم بانک مرکزی اروپا رفته است.
 
گرف بدون ذکر نام کشوری گفت: در این شرایط شعبه های اسبربانک در برخی کشورهای اروپایی بسته خواهد شد.
 
اسبربانک با قدمت 176 ساله و 17 هزار و 500 شعبه در سراسر روسیه و همچنین شعب خارجی در سوئیس، اتریش، بلاروس، اوکراین، قزاقستان، چین و هند بزرگترین بانک روسیه محسوب می‌شود.
 
روسیه از سه سال پیش به دلیل مناقشه اوکراین تحت تحریم های گسترده غرب قرار دارد و بانک ها و موسسات مالی و صاحبان صنایع این کشور از دریافت وام از بانک های غربی منع شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان