بازدید 3706
۵
بازتاب

فردوسی‌پورازقلعه‌نویی‌شکایت‌می‌کند؟/پای‌وکلای‌تلویزیون‌درمیان‌است

بخش حقوقی صداوسیما که وکلای مجربی در اختیار دارد قطعا این پرونده را به شکل جدی پیگیری خواهد کرد و دلیلی برای رضایت دادن و کنار کشیدن نخواهد داشت و این یعنی یک پرونده جنجالی بزرگ
کد خبر: ۷۳۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 23 September 2017
درگیری رسانه‌ای امیر قلعه‌نویی و عادل فردوسی‌پور یکی از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین دعواهای فوتبال ماست که گویی برایش راه حل کوتاه یا حتی بلندمدتی که بتوان به آن اتکا کرد، وجود ندارد .

به گزارش تابناک ورزشی، زخم کهنه این دعوای دوست نداشتنی، در کنفرانس خبری بعد از بازی استقلال با ذوب‌آهن به شکل زشت و زننده‌ای سرباز کرد و همه حاضران در جلسه را با بهتی باورنکردنی مواجه ساخت. آنجایی که امیرقلعه‌نویی با دیدن عوامل برنامه 90 به ناگاه حملات تازه‌اش علیه مجری و تهیه کننده این برنامه را آغاز کرد: «خدا لعنت کنه اون برنامه‌ای که قداست ها را شکوند... از روزی که آقای عابدینی را روبه‌روی بازیکن قرار داد،اونجا فوتبال ما مرد... عواملش هم الان اینجا هستند و توی چشم‌شون نگاه می‌کنم و می‌گم اینها باعث شدند که در فوتبال ما بی‌احترامی بیاد و قداست ها از بین بره... پرونده‌های اینها هم یه روزی در میاد که چه رفتارهایی و چه پول‌هایی گرفتند که چه کسانی رو حمایت کنند و قلعه‌نویی را بکوبند و حسن را بکوبند و حسین را بکوبند...!»

Image result for ‫فردوسی پور + قلعه نویی‬‎

حرف‌های تند قلعه‌نویی البته آنگونه که شاید و باید انتشار نیافتند اما شنیدن همین چند جمله از سخنانی که در یک کنفرانس خبری زده شده و فیلم آن هم موجود است، برای اینکه بفهمیم به راحتی می‌توان از آن در شکل و فرم قضایی شکایت کرد، کافی است. امیر در این جملات رسما عادل فردوسی‌پور و همکارانش را متهم به پول گرفتن و داشتن حمایت‌های جهت دار کرده و این جرمی نیست که بتوان آن را از یک مجری قدیمی پذیرفت و زیرسبیلی ردش کرد. روزنامه گل نوشته حالا ژنرال سابق استقلال مجبور است اسنادش را رو کند و اگر نتواند حرف‌هایش را به اثبات برساند...!

می‌‌گویند که عادل فردوسی‌پور بعد از شنیدن آنچه قلعه‌نویی علیه او و برنامه‌اش در این کنفرانس گفته، بسیار عصبانی شده و با جدیت در پی آن است که موضوع را از طریق قانونی پیگیری کند اما شنیده های پشت پرده حکایت از آن دارند که شاید فردوسی‌پور با زیرکی خاص خودش کار شکایت از قلعه‌نویی بابت حرف‌های تند و تهمت‌هایش را به بخش حقوقی صدا و سیما واگذار کند تا با یک تیر دو نشان زده باشد. 

اگر صداوسیما شاکی ماجرا باشد، هم هزینه های کلان وکیل و پرونده‌ای که قطعا بلندمدت خواهد بود به گردن این سازمان می‌افتد و هم تابوی شکایت فوتبالی ها به دادسرا شکسته نمی‌شود تا ژنرال فردا بتواند با واسطه کردن بزرگان فوتبالی عادل را در محذورات قرار داده و پرونده را مختومه کند. بخش حقوقی صداوسیما که وکلای مجربی در اختیار دارد قطعا این پرونده را به شکل جدی پیگیری خواهد کرد و دلیلی برای رضایت دادن و کنار کشیدن نخواهد داشت و این یعنی یک پرونده جنجالی بزرگ در راه است. پس لطفا گیرنده‌های‌تان را روشن نگه دارید...
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حرف حق زده . اين مجري خيلي سرخود شده
عادل ! نابودش کن . قداست فوتبال وقتی از بین رفت که.نتایج تحقیق و تفحص منتشر نشد .
تابی یه دفعه ای بوگو نظرات رو منتشر نمی کنیم خو !!!
کجا امیر خان اسم برنامه ۹۰ یا فردوسی پور را آورده؟
مگه شک داری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی