بازدید 3354
۱

سپاهان بعدازردتغییرنتیجه؛خواستار کمک به پرسپولیس شد!

کد خبر: ۷۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 23 September 2017
باشگاه سپاهان بعد از رد درخواست نتیجه سه بر صفر دربازی مقابل پرسپولیس از سوی فدراسیون، حالا در یک چرخش 180درجه ای درباره محرومیت مهدی طارمی در پیامی برای کمک به پرسپولیس اعلام آمادگی کرد!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در اطلاعیه این باشگاه درباره ماجرای محرومیت مهدی طارمی و پرسپولیس آمده است: با توجه به سئوالات مکرر هواداران محترم و اصحاب رسانه بابت محرومیت مهدی طارمی، بازیکن پرسپولیس تهران و زمان اجرایی شدن محرومیت وی به اطلاع می‌رسانیم که بر اساس آن چه تاکنون منتشر شده این رای قطعی نبوده و بر اساس ماده ۵۸ اساسنامه فیفا ظرف ۲۱ روز قابل واخواهی است. ضمنا علاوه بر این باشگاه پرسپولیس می‌تواند ضمن درخواست مبانی رای ( Grounds) نسبت به اضافه کردن این مهلت نیز اقدام کند.

باشگاه سپاهان در این نامه اعلام کرده که آماده است تا در این رابطه نظرات کارشناسی خود را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد! این درحالی است که اقدام عملی زردپوشان برای تغییر نتیجه و پیروزی سه بر صفر نشان می دهد آنها در پی ماهیگیری از آب گل الود تیم رقیب بوده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به نظرم هر دو تا کاری که باشگاه سپاهان کرده حرفه ای بوده ؟شما اسمش رو بزار ماهی گرفتن از آّّب گل آلود....داداش خودت هم بودی همین کارو میکردی ...اول فکر منافع خودت بودی بعد اگه حاصل نشد به فکر منافع تیمی که لااقل نام ایران و ایرانی رو یدک میکشه...یه کم فکر قبل از هوادرای محض برای همه ما خوبه...خدا به همه ی ما راه درست رو نشان بده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی