بازدید 4721

شرکت‌های دانش بنیان از عدم حمایت مالی نگرانند

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس ،گفت: مسیراداری برای ورود به چرخه سرمایه‌گذاری تولیدی به حدی طولانی است که سرمایه گذار رغبتی برای ماندن در چرخه تولیدندارد.
کد خبر: ۷۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 23 September 2017
علی اسدی کرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره اتصال حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه،گفت: ورود به عرصه فناوری‌های نوین در عرصه تولید بدون حضور شرکتهای دانش بنیان برای تولید کننده ریسک بالایی  در  بردارد، بنابراین برای  عملیاتی کردن  نقشه راه توسعه  اقتصادی  نیازمندحضور نخبگان  علمی و شرکتهای دانش بنیان  برای  حرکت به سمت خدمات نوین در عرصه اقتصاد هستیم.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس،تصریح کرد:کاهش و افزایش ارتباط صنعت با دانشگاه در دولتهای مختلف متفاوت بوده است، بنابراین برای استمرار حضور شرکتهای دانش بنیان در چرخه تولید و فناوری می بایست از فکر و تکنولوژی نوین شرکت های دانش بنیان  استفاده کاربردی کرد تا چرخه تولید به نحو مطلوب حرکت کند.

  اسدی کرم افزود: جامعه عمل پوشاندن به اهداف شرکتهای دانش بنیا ن نیازمند تزریق منابع  مالی است و این درحالی است که دل نگرانی شرکتهای دانش بنیان بیش از هر مقوله ای،  عدم  حمایت های مالی است.

شرکت های دانش بنیان سد محکمی برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان

 وی با بیان اینکه شرکتهای دانش بنیان ظرفیت بالای برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان به خارج کشور دارند، تصریح کرد:  با حمایت ویژه از  شرکت‌های دانش بنیان می توان به سادگی حلقه دانشگاه و صنعت را به یکدیگر متصل کرد.

فرآیند تجاری‌شدن بدون شرکت های دانش بنیان امکان پذیر نیست

 نماینده مردم شهر بابک درمجلس افزود:  فرآیند تجاری شدن  بدون شرکتهای دانش بنیان امکان پذیر نیست زیرا اگر خواهان افزایش تولید همراه با بهره برداری هستیم باید با روش های علمی اتصال صنعت با دانشگاه عملیاتی شود.    

عضو کمیسیون  صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه پیچیدگی سیستم‌های بروکراسی اداری سرمایه گذاران را  برای ورود به چرخه تولید پشیمان میکند، یادآورشد: مسیراداری برای ورود به چرخه سرمایه‌گذاری تولیدی به حدی درکشورطولانی است که سرمایه گذار رغبتی برای ماندن در چرخه تولیدندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها