بازدید 7160
۵

ژاپن خواستار کمک ایران برای مهار کره شمالی شد

کد خبر: ۷۳۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 23 September 2017
وزیر خارجه ژاپن در دیدار با همتای ایرانی خود خواستار کمک تهران برای مهار کره شمالی شد.

به گزارش فارس، «تارو کانو»، وزیر خارجه ژاپن در دیدار با «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران خواستار کمک تهران برای افزایش فشار علیه کره شمالی و مهار برنامه هسته‌ای این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری NHK، وزیر خارجه ژاپن روز جمعه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک این درخواست را مطرح کرد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از «کانو»، در دیدار با ظریف است: «شما باید در مورد کره شمالی به ما کمک کنید.»

در این دیدار ابعاد مختلف روابط دوجانبه، بویژه همکاری های بانکی، سرمایه گذاری، انرژی، علمی و دانشگاهی، و مسائل منطقه‌ای و بین المللی بخصوص برجام مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
هی من میگم دنیا به ما احتیاج داره تو میگی نه !
سلام
امیدورام ایران توی دامی که ژاپن داره پهن میکنه گرفتار نشه
امیدوارم ایران بتونه از این فرصت برای حفظ منافع ملی و برجام استفاده کند
مگر ژاپن در مورد تحریمهای امریکا به ایران کمک کرد یادتان رفته چجور مردم چین و کره را سلاخی کردید .و نسل کشی را انداخته بودید و بیش از ۲۰۰۰ تویوتای دو کابین شاسی بلند از طریق واسطه به داعش داده بودید اما ایران برای تامین قطعات بشدت با مشکل روبرو بود مگر اربابتان امریکا نیست پس کو ابر قدرت جهان ؟موقعی رهبر کره شمالی اظهارات ترامپ را صدای سگ میخواند کو ان ابر قدرت جهان ؟ چرا پاسخ کره شمالی را نمیدهد .شما تاوان ظلم گذشته خود را میدهید
نباید فراموش کرد که ژاپن از اولین کشورهایی که در تحریم های امریکایی ایران را تحت تحریم قرار داد و از تعهدات خود شانه خالی کرد. این چشم بادامی ها بی نهایت محافظه کار و .....هستند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان