بازدید 5830

تصویروترجمه‌کامل‌حکم‌فیفاعلیه‌طارمی‌وپرسپولیس

کد خبر: ۷۳۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 23 September 2017
حکم محرومیت و جریمه مالی مهدی طارمی توسط کمیته حل اختلاف فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ شده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، نکته جالب در این حکم این است که مبلغ 789500 یورو به عنوان جریمه شکستن قرارداد در نظر گرفته شده متوجه مهدی طارمی است اما باشگاه پرسپولیس در پرداخت آن مسئولیت مشترک با این بازیکن دارد. آنچه از شواهد این حکم پیداست فیفا باشگاه پرسپولیس را مسئول تحریک بازیکن برای ترک ریزه اسپور در تابستان سال گذشته می‌ داند. ترجمه 8 بندی فیفا به شرح زیر است: 

1- شکایت شاکی، باشگاه ریز اسپوره ترکیه پذیرفته شده است.

2- متشاکی اول، مهدی طارمی، باید در زمان 30 روز پس از ابلاغ این حکم، به دلیل شکستن قرارداد، مبلغ 789500 یورو به شاکی پرونده باشگاه ریزه اسپور بپردازد.

3- متشاکی دوم، باشگاه فوتبال پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس به صورت جدی در پرداخت این قرضه به صورت مشترک مسئولیت دارد.

4- در صورت تعلل در پرداخت مبلغ اعلام شده در بند دو  به این مبلغ یک بهره 5 درصدی تعلق خواهد گرفت و این مساله به کمیته انضباطی فیفا ارجاع خواهد شد تا تصمیمات لازم درباره آن اعمال شود.

5- باشگاه ریزه شاکی پرونده باید به سرعت شماره حسابی را به متشاکی یک و دو؛ مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس اعلام کند تا آنها وجه مورد نظر را به آن حساب واریز نمایند و و کمیته حل اختلاف فیفا باید از پرداخت این جریمه مالی مطلع شود.

6- محرومیت 4 ماهه از بازی های بین المللی به متشاکی 1 (مهدی طارمی) اعلام می‌ شود. این محرومیت شامل تمام بازی های ملی و باشگاهی است و به سرعت اعمال خواهد شد.

7- باشگاه پرسپولیس نیز از نقل و انتقالات در دو پنجره آتی نقل و انتقالات محروم است.

8- سایر موارد مطرح شده توسط شاکی مورد قبول قرار نگرفت.
 
در این میان امکان اعتراض به دادگاه عالی ورزش (CAS) امری متداول در احکام است و باشگاه پرسپولسی و مهدی طارمی نیز می توانند در خصوص رای صادره اعراض کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اینم نتیجه بی تدبیری بازیکن و مسوولان پرسپولیس.
هردم از این باغ بری میرسد
نغزتر از نغزتری میرسد
تا وقتی دوستان در باشگاههای مثلاا حرفه ای مثل گعده های دورهمی با سایر باشگاهها ارتباط بگیرند و فکر کنند همه چیز با کدخدا منشی حل می شود نتیجه پرداخت ضرر و زیانهای هنگفت به کشور و بخصوص پیکر نحیف ورزش کشور خواهد بود. دوستان توجه کنند که رفتن به/از یک باشگاه بازی در یک تیم محلی و بازیهای محلات نیست که قهر کنند و فوری در یک تیم دیگر بازی کنند.
این مقدار بی فکری از سوی هر کسی که صورت گرفته باید مورد بررسی و افراد مقصر تنبیه و به مقدار مسئولیتشان جوابگوی ضرر و زیان وارده به فوتبال کشور باشند. تا کی باید شاهد این بی تدبیری و ندانم کاری ها بود. افراد باید در مقابل تصمیم ها و عملکرد خود پاسخگو باشند.
ترجمه بند 6 اشتباهه. تو این بند نوشته بازیکن از بازیهای باشگاهی در سطح ملی و بین المللی محرومه! صحبتی از محرومیت از تیم ملی نیست!
باید از واژه های "خواهان" و "خوانده" به جای "شاکی" و "متشاکی" در ترجمه استفاده کنید.
دیگه وقت خصوصی شدن باشگاههای ایرانی رسیده مدیریت دولتی واقعا به درد نخوره
غرور چه کارها که نمی کند با آدم.
این چه ترجمه افتضاحی است؟
خخخخخخخ آقا این پرسپولیسو منحل کنید بره،آبرو نذاشته واسه این مملکت
بی درایتی مدیران ورزشی ما را پایانی نیست!! مدیران دولتی و پرداخت هزینه ها از جیب و محل مالیات های پرداختی مردم ایران!! واقعا جای شرمساری داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار