بازدید 2522

تراکتور1-پدیده2؛ پرسپولیسبرای دومی هم شریک پیداکرد

کد خبر: ۷۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 22 September 2017
شاگردان مهاجری در دیداری نزدیک موفق شدند با برتری 2 بر یک در زمین تراکتورسازی بالاتر از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، تراکتورسازی بعد از سه باخت پیاپی در ابتدای فصل روند رو به رشدی داشته و با کسب دو پیروزی و یک تساوی خود را به میانه جدول رسانده و حالا امیدوار است با ادامه این روند مثبت برابر شاگردان محمدرضا مهاجری به برتری دست پیدا کنند ولی در سمت مقابل پدیده هم برای گرفتن پیروزی و همچنین صعود به رده دوم جدول پا به این مسابقه گذاشته و تنها به دنبال سه امتیاز است.
 
تراکتورسازی تبریز/ فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، محمد مسلمی‌پور(86- عارف آقاسی)، علی طاهران(85- فرزاد حاتمی)، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و محمدرضا آزادی.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

پدیده مشهد/ شهاب گردان، محمدحسین مرادمند(67- سید عبدالله حسینی)، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، معین عباسیان، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، حسین مهربان(78- محمدمهدی مهدی‌خانی)، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد(88- محمداسماعیل نظری) و محمد قاضی
سرمربی: محمدرضا مهاجری
 
اخطار: علی طاهران(78) محمد نادری(80) از تراکتورسازی/ شهاب گردان(2+90) از پدیده
 اخراج: محمدرضا خلعتبری(89) از پدیده
 

 شرح گل‌ها
تراکتورسازی 0 - پدیده 1 (دقیقه 81: محمد قاضی): پنالتی به دست آمده برای پدیده را محمد قاضی موافق جهت گروسیان به سمت راست دروازه زد ولی شوت محکم او از زیر دستان دروازه‌بان تراکتور عبور کرد و تبدیل به گل اول مسابقه شد.
 
تراکتورسازی 0 - پدیده 2 (دقیقه 84: محمدرضا خانزاده): حرکت رو به عقب خانزاده از داخل به بیرون محوطه جریمه تراکتورسازی و شوت زمینی پای راست او به گوشه دروازه رفت تا پدیده دومین گل را در کمتر از سه دقیقه بزند.
 
تراکتورسازی 1 - پدیده 2 (دقیقه 2+90: محمد ایران‌پوریان): خطای هند منصوری یک پنالتی نصیب تراکتورسازی کرد که ایران‌پوریان توپ را به وسط دروازه زد تا اختلاف گل به حداقل برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس