بازدید 4887
۷

اعلام تعرفه‌های پیشنهادی مخابرات

کد خبر: ۷۳۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 22 September 2017
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعرفه‌های اختیاری شرکت مخابرات ایران را اعلام و بیان کرد: مدل پیشنهادی وزارت ارتباطات در حال بررسی است و در ۱۰۰ روز اول فعالیت نهایی و اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود با اعلام تعرفه‌های مخابرات اظهار کرد: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه‌ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه‌هایی را در مهرماه و برای برخی استان‌ها به صورت آزمایشی به اجرا در آورد.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب این مدل برای مشترکین اختیاری است و مشترکین می‌توانند در صورت تمایل از مدل‌های قبلی بهره گیری کنند. این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارائه‌ی سرویس‌های غیرحجمی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر وعده ۱۰۰ روزه برای نهایی شدن مدل تعرفه اینترنت، اظهار کرد: این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در ۱۰۰ روز اول فعالیت نهایی و اجرایی خواهد شد.

جهرمی با بیان این که مخابرات ایران باید امکان ارائه‌ی سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت‌های اینترنتی نیز فراهم سازد، افزود: خوشحال می‌شوم نظرات را در خصوص این مدل برای لحاظ در جمع بندی نهایی داشته باشم. ارسال نظرات تخصصی مکتوب به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات نیز مزید امتنان است.
 
 
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
همین حجمی خوبه ارزونتر و بهتر از نامحدود در میاد هر کس هر چقدر استفاده میکنه پول میده. فقط فیلترینگ خیلی اذیت میکنه سایت یوتوب رو باز کنید . آخرش که مجبورید بازش کنید زودتر لطفا
10 گیگ ترافیک بین الملل به چه درد میخوره ؟؟؟

الان یک سرویس اینترنت رو در خانواده ها 3-4 نفر دارند استفاده میکنند . این حجم اینترنت بین الملل به کجا میرسه ؟؟؟
این که همون شد - هم حجمی شد و هم سرعتی -
بنظر من برای مشترکین کم مصرف طوری برنامه ریزی کنن که مشترک براساس نیازش روی قبض تلفن پول اینترنت رو پرداخت کنه - مثلا شاید یه مشترک در ماه یک گیگ یا دوگیگ مصرف داشته باشه , چه لزومی داره که پول ده گیگ رو بده و آخر ماه بسوزه پولش - همون دوگیگ رو حساب کنن و روقبض تلفنش براساس هرگیگا بایت 1800 تومن محاسبه کنن .
البته برای مشترکین پرمصرف همین روش خوبه که اول پول بگیرن و بعد ارایه خدمات کنن
به نظر می رسه این طرح برای افراد کم مصرف شاید بهتر باشه اما برای شرکتها و بخشهای پر مصرف خیلی گرانتر میشه مگه اینکه همون تخفیف های قبلی برای خرید حجمهای بالا توسط شرکتهای اینترنتی در نظر گرفته بشود
مثلا ارزان شد یا بدون حجم هست .بیچاره مردم ایران متهم به خرید گران و دستمزد ارزان هستند حالا کسی بیاید مثلا تلگرام مکالمه رایگان بده حرامش میکنند
خدا رو ۱۰۰۰ مرتبه شکر که معنی نامحدود رو هم فهمیدیم!!! برادر من میخوای گرون کنی دیگه این ادا و اصول چیه!!! یه نگاهی به اینترنت همسایه های ایران بنداز و ببین چه خبره.
یعنی چی 10 گیگ

شماها حجم آپلود و دانلود رو حساب کنید بالای 10 گیگ میشه برای هرکاری که ماها با نت میکنیم یه فایل کاری ساده رو میفرستیم بره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی