بازدید 4044

سردار غیب‌پرور: ترامپ زبان دیپلماسی بلد نیست

کد خبر: ۷۳۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 22 September 2017
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رئیس‌جمهوری آمریکا هر آنچه توانست به انقلاب و مردم متدین ایران در سخنرانی‌اش در سازمان ملل توهین کرد، گفت: مسؤولان ما و در صدر آنها رئیس‌جمهور باید به دهان این دشمن گستاخ و پر رو بزنند.

به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور در یادواره شهدای شهرستان ملارد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به لزوم پیروی از مکتب امام حسین (ع) اظهار داشت: این جلسه مربوط به شهداست و حتماً به سیدالشهدا (ع) مرتبط است و هر جلسه‌ای که به یاد یک شهید برگزار می‌شود در واقع مراسم عزای اباعبدالله (ع) است.

وی ادامه داد: اباعبدالله بزرگ‌مرد، معلم ایثارگری و گنجینه‌ای از همه خوبی‌ها است که همه باید در مسیر این امام بزرگوار حرکت کنیم و در همه حال به ائمه اطهار(ع) توسل جوییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ویژگی بارز حسین بن علی(ع) این است که دشمن خود را خوب شناخت، عنوان کرد: اگر جامعه دشمن را نشناسد با مشکلات زیادی مواجه می‌شود، از این‌رو دشمن‌شناسی مهم‌ترین نکته‌ای است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: شهید حججی و امثال حججی‌ها خوب دشمن‌شناسی کردند و مردانه دشمن‌ستیزی کردند.

وی با اشاره به هم‌راستایی دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بیان کرد: امام حسین(ع)، یزید و یزیدیان را شناخت و افرادی که روزی یاریگر حضرت علی(ع) بودند در صحنه‌ای دیگر روی سینه سبط پیغمبر می‌نشینند، دشمن‌شناسی با دشمن‌ستیزی تکمیل می‌شود و امام حسین(ع) تمام عزیزان خود را فدا کرد تا با دشمن‌ستیز و پیکار کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر فرد مسلمانی هم دشمن‌شناس و هم دشمن‌ستیز باشد در مرتبه بالای مسلمانی قرار خواهد گرفت، در همین راستا شهدا نیز تکلیف خود را فهمیدند و امروز نیز مدافعان حرم تکلیف خود را فهمیدند، خانواده شهدا نیز در این زمینه در اوج قرار دارند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به وظیفه مسؤولان در شرایط جاری خاطرنشان کرد: امروز یزیدیان و اموی‌های زمان را باید بشناسیم و صهیونیستی که در ماجرای کربلا نقش داشت، امروز در نوع مدرن خود در برابر مسلمانان عالم ایستاده‌اند و در میانمار نیز با ظلم و جفا در حال کشتار بی‌رحمانه مسلمانان هستند.

وی اظهار داشت: خوشا به حال آنها که دشمن را شناختند و با آن در ستیز هستند، دشمن و یزید زمان آمریکا است، رئیس‌جمهور آمریکا هر آنچه توانست به انقلاب و مردم متدین ما توهین کرد؛ البته بین این رئیس‌جمهوری آمریکا با قبلی‌ها یک تفاوت دارد، آن‌ها زبان دیپلماسی بلد بودند، اما این کودن احمق زبان دیپلماسی را نیز بلد نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: لازمه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی این است که مسؤولان ما و در رأس آن‌ها رئیس‌جمهور به دهان این دشمن گستاخ و پررو بزنند.

سردار غیب‌پرور در پایان مطرح کرد: امروز باید مراقب نفوذی‌ها باشیم و اجازه ندهیم که نفوذی‌ها در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور ما رخنه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی