بازدید 2593

قیمت نفت اندکی افزایش یافت

روز جمعه درحالی‌که بازار در انتظار این است که ببیند آیا نشست تولیدکنندگان بزرگ نفت از تمدید توافق کاهش تولید فراتر از مارچ سال آینده حمایت خواهد کرد یا خیر، قیمت‌های نفت اندکی تقویت شد.
کد خبر: ۷۳۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 22 September 2017
روز جمعه درحالی‌که بازار در انتظار این است که ببیند آیا نشست تولیدکنندگان بزرگ نفت از تمدید توافق کاهش تولید فراتر از مارچ سال آینده حمایت خواهد کرد یا خیر، قیمت‌های نفت اندکی تقویت شد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز جمعه درحالی‌که بازار در انتظار این است که ببیند آیا نشست تولیدکنندگان بزرگ نفت از تمدید توافق کاهش تولید فراتر از مارچ سال آینده حمایت خواهد کرد یا خیر، قیمت‌های نفت اندکی تقویت شد.

پیش‌خرید نفت برنت با ۴ سنت افزایش قیمت به بشکه‌ای ۵۶.۴۷ دلار رسید.

پیش‌خرید نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا با ۲ سنت کاهش به بشکه‌ای ۵۰.۵۳ دلار رسید.

برخی از وزیران اوپک و سایر تولیدکنندگان به رهبری روسیه قرار است در مورد احتمال تمدید توافق حاضر که تحت آن تولیدکنندگان ۱.۸ میلیون بشکه در روز از تولید خود کاسته‌اند، مذاکره کنند.
آنها همچنین قرار است در مورد نظارت بر صادرات که پایبندی به توافق را ارزیابی خواهد کرد، هم مذاکره کنند.

دبیر اوپک، جنرال محمد بارکیندو در جلسه آغازین این دیدار گفت تمام عواملی که در بازار نفت به چشم می‌خورد حاکی از پیشروی تولیدکنندگان نفت شیل است.

الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه هم روز جمعه گفت که اوپک و سایر تولیدکنندگان مهم نیازمند ادامه فعالیت هماهنگ و کار بر روی استراتژی خود از آوریل ۲۰۱۸ هستند.

با این همه گلدمن ساچز مذاکرات وین  را قابل توجه اما ناپخته دانست و اعلام کرد، ما معتقدیم احتمال آن که این کمیته تمدید کاهش تولید خود را این هفته اعلام کند، خیلی کم است.

علی‌رغم محدودیت‌های کنونی تولید، افزایش تولید نفت شیل آمریکا باعث محدود شدن افزایش قیمت‌ها شده است.

کامرز بانک هم در یادداشتی اعلام کرد، قیمت‌های نفت تا حدودی به علت افزایش تنش‌ها حول همه‌پرسی استقلال که روز دوشنبه در اقلیم نیمه مستقل کردستان برگزار می‌شود، تقویت می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی