بازدید 2980

هاشمیان:چرایک مربی آلمانی یاهلندی به فوتبال مان نمی آوریم؟

من سؤالم این است چرا یک مربی آلمانی به فوتبال ما نمی‌آید و چرا یک مربی هلندی وارد فوتبال ایران نمی‌شود؟ یک مربی را می‌آوریم، میلیاردی به او پول می‌دهیم، او را بیرون می‌اندازیم و دوسال بعد دوباره او را می آوریم. پشت داستان انتخاب این مربیان چه چیزی است؟
کد خبر: ۷۳۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 22 September 2017
وحیدهاشمیان مربی تیم زیر17ساله های هامبورگ باردیگر صحبت‌هایی در خصوص فوتبال و فلسفه آن و همچنین فسادی که در فوتبال ایران وجود دارد صحبت کرد.  

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس و پاس تهران، درباره مربیان خارجی که به فوتبال ایران می آیند گفت: « من سؤالم این است چرا یک مربی آلمانی به فوتبال ما نمی‌آید و چرا یک مربی هلندی وارد فوتبال ایران نمی‌شود؟ یک مربی را می‌آوریم، میلیاردی به او پول می‌دهیم، او را بیرون می‌اندازیم و یک مدت در کشورهای مختلف می‌گردد و در آخر بازهم به فوتبال ایران باز می‌گردد. پشت داستان انتخاب این مربیان چه چیزی است؟ من می‌گویم حتماً دلال وجود دارد. مگر می‌شود این اتفاقات به این راحتی در فوتبال ما رقم بخورد، در حالی که مربیان خوبی حاضرند به فوتبال ایران بیایند، اما هیچ راهی برای آنها وجود ندارد.»

وی در واکتش به اینکه شاید مثال واضح صحبت‌هایش دراگان اسکوچیچ باشد که در ملوان و فولاد نزدیک به دو سال مربیگری کرد و بعد از جدایی دوسال مشغول تفریح و گردش شد تا اکنون گزینه جدی برای جانشینی علیرضا منصوریان در استقلال باشد، گفت: «این مسائل به من مربوط نمی‌شود و به مسئولان باشگاه استقلال ارتباط دارد. فقط برای شما مثالی بزنم که سیستم کار در باشگاه هامبورگ به چه شکل است. ما در اینجا زنگ ورزش بچه‌ها در مدرسه را در اختیار داریم. به این شکل که زنگ ورزش بچه‌ها، سرویسی آنها را به باشگاه می‌آورد و بازیکنان در این زمان با مربیان مختلف نیازهایی که به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی دارند را دنبال می‌کنند. زنگ ورزش اینجا برای بهبود وضعیت بازیکنان است و خودتان ببینید از زمان به چه شکل استفاده می‌شود. دیگر از سایر مسائل بگذریم.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان