بازدید 3342
یک خبرنگار مشهور فوتبال ترکیه فاش کرد

پیشنهاداستقلال به تریم؛نصف دستمزد سابق درترکیه

یکی از خبرنگاران مشهور ترکیه نیز روز گذشته جزئیات پیشنهاد آبی ها به تریم را فاش کرد و مدعی شد که استقلال پیشنهاد مبلغ 5 میلیون یورو(20 میلیارد تومان) به مدت 3 سال را به او داده
کد خبر: ۷۳۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 22 September 2017
سرمربی سابق تیم ملی ترکیه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون این کشور خواهان تسویه حساب مطالباتش شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت «فوتومک» ترکیه،فاتح تریم، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال این کشور خواهان تسویه حساب با او شد. تریم در ماه ژوئن گذشته نیز مطالبات خود را از فدراسیون ترکیه خواسته بود.

با توجه به قراردادی که تریم در تاریخ 15 نوامبر 2013 با فدراسیون ترکیه امضا کرد قرار شد وی سالیانه حقوق 3 و نیم یورویی داشته باشد. تریم که کارش با ترکیه تمام شده است مطالبات 16 ماه اش را نخواسته بلکه مطالبات 12 ماه اخیر خود را خواسته است.

تریم با رئیس فدراسیون ترکیه در تاریخ 26 ژوئن یعنی دو ماه پیش به توافق شفاهی رسیده بود تا 3 و نیم میلیون یورو خود را بگیرد. اما این مطالبات از سوی فدراسیون ترکیه پرداخت نشد در نتیجه وی به وسیله وکیلش هشداری را به فدراسیون ارسال کرد. تریم این بار به خاطر بد عهدی فدراسیون ترکیه به جای 12 ماه همان 16 ماه طلبش را درخواست کرد که مبلغ 4.6 میلیون یورو می‌شود.

 این خبر درحالی است فاتح تریم بنا به گفته مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گزینه اصلی هدایت این تیم است. یکی از خبرنگاران مشهور ترکیه نیز روز گذشته جزئیات پیشنهاد آبی ها به تریم را فاش کرد و مدعی شد که استقلال پیشنهاد مبلغ 5 میلیون یورو(20 میلیارد تومان) به مدت 3 سال را به او داده یعنی حقوق سالیانه بیش از یک و نیم میلیون یورو است. با تفاسیر و این افشاگری استقلال پیشنهادی به تریم داده است که این سرمربی سرشناس در زمان هدایت ترکیه 2 برابر این مبلغ را سالیانه می‌گرفت و باید منتظر ماند این سرمربی ترکیه‌ای به نصف دستمزد سابقش برای آمدن به استقلال رضایت می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار