بازدید 2409

سهام آسیایی افت کرد

پس از این که فدرال رزرو اشاره کرد که در ماه دسامبر نرخ بهره را افزایش می‌دهد، دلار درخشید و سهام آسیایی افت کرد.
کد خبر: ۷۳۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 22 September 2017
پس از این که فدرال رزرو اشاره کرد که در ماه دسامبر نرخ بهره را افزایش می‌دهد، دلار درخشید و سهام آسیایی افت کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، پس از این که فدرال رزرو اشاره کرد که در ماه دسامبر نرخ بهره را افزایش می‌دهد، دلار درخشید و سهام آسیایی افت کرد.

روز پنج شنبه پس از این که فدرال رزرو آمریکا برنامه‌ای برای کاهش ترازنامه خود معرفی کرد و اشاره کرد که در ماه دسامبر یک بار دیگر امسال نرخ بهره افزایش خواهد یافت، دلار درخشید و سهام آسیایی اندکی افت کردند.

ام‌اس‌سی‌آی بزرگترین شاخص دلاری سهام آسیا-اقیانوسیه در خارج ژاپن، ۰.۴ درصد افت کرد. شاخص کوسپی کره‌جنوبی ۰.۱ درصد از ارزش خود را از دست داد درحالی‌که ارزش سهام استرالیا ۰.۶ درصد کاهش یافت.

نیکی ژاپن به لطف سقوط ین در برابر دلار ۰.۸ درصد رشد کرد.

سهام آمریکا پس از آن که بلافاصله بعد از بیانیه بانک مرکزی آمریکا افت کرد، به سرعت ضررها را جبران کرد و شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ اندکی بالاتر بسته شد و به روال اخیر رشد کردن و رکورد زدن خود ادامه داد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت فدرال رزرو اعلام کرد که از ماه اکتبر شروع به کاهش درایی‌های عظیم خود از اوراق قرضه که در سالهای پس از بحران مالی سال ۲۰۰۸ به دست آورده است، خواهد کرد.

بانک مرکزی همچنین اشاره کرد که علی‌رغم تورم پایین در ماه‌های اخیر، همچنان انتظار دارد که امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد. اما پیش‌بینی خود از نرخ بهره بلند مدت را کاهش داد.

۶۵ درصد احتمال آن وجود دارد که افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر اتفاق بیافتد و بازارها انتظار دارند که حرکت بانک مرکزی در جلسه این بانک که قرار است پیش‌بینی‌های اقتصادی خود را اصلاح کند اتفاق خواهد افتاد.

دلار از نرخ ۱۱۱.۳۰ به نرخ برابری ۱۱۲.۵۹۵ ین جهش کرد که بالاترین میزان دو ماهه آن است.

طلا هم به ۱۱۲۸.۶ دلار برای هر اونس افت کرد که پایین‌ترین میزان آن در بیش از ۳ هفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر