بازدید 2884

تیم لوکا درمشهد برد، استقلال به ته جدول چسبید

کد خبر: ۷۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 21 September 2017
شاگردان لوکابوناچیچ سرانجام پیروز شدند و مقابل سیاه جامگان آن هم در مشهد به برتری رسیدند. 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های سیاه جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۵۵ امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان لوکا بوناچیچ به پایان رسید تا این تیم هم بالای استقلال تهران قرار بگیرد. گل گسترش فولاد توسط رضا خالقی فر در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید.

داور این دیدار به دراگان ژارکویچ( دقیقه ۴۸) از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد. حدود ۶۰۰ نفر این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند. 

ترکیب گسترش فولاد تبریز:فرناندو دخسوس( از دقیقه ۴۶- کوروش ملکی)، ادسون هنریکه، میلاد فخرالدینی، دراگان ژارکویچ، محمد خرم‌الحسینی(از دقیقه ۴۶- سید محسن حسینی)، آندرانیک تیموریان، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، امید جهانبخش و رضا خالقی‌فر

ترکیب سیاه جامگان مشهد:محمدحسین عین‌افشار، حمیدرضا علی‌عسگری، میرهانی هاشمی، محسن آقایی، رضا شربتی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمدمهدی عسگری، روح‌الله سیف‌اللهی، کیوان امرایی و یونس شاکری.
سرمربی: اکبر میثاقیان

شرح گل
جهانبخش با ارسال بلند میلاد فخرالدینی از سمت راست زمین مسابقه صاحب موقعیت حساس شد تا این بازیکن با پاس توپ به خالقی فر این بازیکن را در موقعیت شوت زنی قرار بدهد. در ادامه خالقی فر با ضربه ای دقیق دروازه تیم سیاه جامگان را باز کرد. گفتنی است، گسترش فولاد با این پیروزی ۷ امتیازی شده و موقتا در رده ۱۲ جدول رده بندی قرار گرفته و سیاه جامگان نیز با  ۷ امتیاز موقتا در رده ۱۰ جدول رده بندی قرار گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر