بازدید 16688

واکنش جالب علی دایی به صحبت های ترامپ

هر کسی به ایران توهین کند، لیاقت خودش توهین است. من هم می‌گویم او یک دیوانه واقعی است که نمی‌دانم او را از کجا پیدا کرده‌اند، یکی را پیدا کرده‌اند که بیاید و برخی از حرف‌ها را که به صراحت نمی‌توانستند بزنند، بگوید
کد خبر: ۷۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 21 September 2017
علی دایی در نشست خبری امروزش با یک سوال سیاسی و غیرفوتبالی مواجه شد که پاسخ جالبی به خبرنگاران داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی فعلی سایپا در جواب به این پرسش که ترامپ به ایرانی‌ها توهین کرده است و شما سیتی‌زن آمریکا هستید و در این مورد نظر بدهید، گفت: اولاً فرقی ندارد من هر جا که باشم ایرانی‌ام. شماره پیراهن ترامپ را به من بگویید و به من بگویید در چه پستی بازی می‌کند؛ دفاع است یا ذخیره تا من بدانم راجع به چه کسی صحبت می کنم! 

دایی ادامه داد: هر کسی به ایران توهین کند، لیاقت خودش توهین است. من هم می‌گویم او یک دیوانه واقعی است که نمی‌دانم او را از کجا پیدا کرده‌اند، یکی را پیدا کرده‌اند که بیاید و برخی از حرف‌ها را که به صراحت نمی‌توانستند بزنند، بگوید. ما کشوری باسابقه فرهنگی اصیل هستیم البته از فرهنگ اصیل مان دور افتاده‌ایم با این حال از نظر فرهنگی و تمدنی از آمریکایی‌ها خیلی جلوتر هستیم. هیچ احدی نمی‌تواند انگ تروریست بودن به ما ایرانی‌ها بزند. 

Image result for ‫علی دایی با کروات در آمریکا‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
احسنت
علی دایی آدم خوب و قابل احترامی است
ترامپ یک دهن گشاد یاوه گو است .
ميشه لطفا اون جملاتي از ترامپ كه در متن و حاشيه اش به ملت ايران توهين كرده رو هم درج كنيد ما بدونيم كجا و چطور توهين كرد؟؟؟؟
متاسفانه دنیا کر و کور شده و این فرهنگ و اصالت ما را نمیبینید.
احسنت
حرف های ایشان درست است ولی کاش اکثر افراد معروف ما عاشق چشم و ابروی آمریکا نبودند که دنبال شهروندی آنجا یا به دنیا آوردن زوری فرزندان خود در دیار کفر باشند!!!
کشوری که دشمن ایران است و با زور با ایران صحبت میکند ولی شهروندانش سیتیزن و الگو قرار میدهند این کشور را!!!!
یاشاسین علی دایی
یاشا
ترامپ به ایرانیها تو هین نکرده.
باید به کسانی که بین ترومپت و هیلاری ، ترومپت را ترجیح دادند گفت .....
دمت گرم!!
بسمه تعالی
همانطور که برخی احمدی نژاد رو کشف کردن، اونطرف هم افرادی بودن که ترامپ را کشف کردن ، فقط امیدوارم رفتارهای نابخردانه ترامپ به نفع جامعه جهانی و خاصه و خاصه و خاصه تر ایران تمام شود و جبران ۸ ساله احمدی نژاد را جبران کند و سود سرشاری هم نصیب ایران نماید انشاء الله.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر