بازدید 2679

رحیمیان: باید ۱۶ میلیون رای خود را حفظ کنیم

کد خبر: ۷۳۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 21 September 2017
رئیس شورای مرکزی جمنا گفت : بایدبا تثبیت همه جریان‌های انقلابی ۱۶ میلیون رای را حفظ کنیم و از هر نوع تفرقه و تشتت در میان نیروهای انقلابی جلوگیری نماییم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جمنا در  نشست مدیران استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر جوانگرایی و استفاده از توان و اندیشه جوانان برای پیشبرد اهداف جمنا گفت: کار برای خدا خستگی ناپذیر است و انسانی که در این مسیر قدم بر میدارد نباید با ناملایمات و ملامت دیگران ناامید و سرخورده شود و همیشه باید به هم تذکر بدهیم که کارهایمان فقط برای قصد قربت و رضای خدا باشد.

وی به عزم و اراده جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: با بصیرت و تلاش مضاعف باید وحدت را گسترش دهیم و با تثبیت همه جریان‌های انقلابی ۱۶ میلیون رای را حفظ کنیم و از هر نوع تفرقه و تشتت در میان نیروهای انقلابی جلوگیری نماییم که در این میان جذب جوانان اعم از دختر و پسر و کمک به ساختن نسل آینده از مسائل استراتژیک جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.

در ادامه نشست محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد جمنا به تشریح روند شکل‌گیری و فعالیت این جبهه پرداخت و تصریح کرد: وحدت نیروهای انقلابی از مسائل مهمی بود که در این مرحله محقق گردید به طوری که اکثریت گروه‌ها، جریان‌ها و شخصیت‌های شناخته شده انقلابی حول محور جبهه مردمی گرد آمدند و اکثر علما و روحانیون از حرکت جبهه مردمی حمایت کردند و حاصل این وحدت به تجربه موفقی مبدل شد که به انتخاب نامزد واحدنیروهای انقلاب برای دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری انجامید و حاصل آن۱۶ میلیون رای شد که در نوع خود یک موفقیت بی نظیر و رکوردجدید به شمار می آید.

وی یادآور شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور تمامی نیروهای دلسوز انقلاب، و تجربه موفقی که در ایجاد وحدت و انسجام درون جبهه انقلاب ایفا کرد باید به مقام وموقعیت محوریت این نیروهای تبدیل شود و نقش محوری در جهت‌دهی به تلاش سیاسی،فرهنگی واجتماعی انان ایفا نماید که در این راستا پرچمداری نهضت خدمت رسانی به مردم و کمک به کاهش مشکلات وتحقق مطالبات مردم وارتقای کارآمدی دولت و سایر دستگاه‌ها در سرلوحه وظایف این جبهه است.

سخنران دیگر نشست مدیران استانی جمنا مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از اعضای شورای مرکزی جمنا بود که با بررسی وضعیت فعلی دولت و نحوه تعاملاتی که جمنا باید در این حوزه داشته باشد اشاره کرد و وضعیت حال حاضر کشور را در حوزه بین المللی مورد نقد و بررسی قرار داد.

در پایان همایش برنامه‌ها و راهبردهای جمنا با حضور مدیران استانی این جبهه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هرکدام از این مدیران نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در این زمینه مطرح کردند.

نشست مدیران استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف هم‌اندیشی و تشریح برنامه‌های راهبردی جمنا و همچنین بحث و گفتگو و کسب نظرات مدیران استانی درباره این برنامه‌ها با حضور حجت الاسلام رحیمیان رئیس شورای مرکزی، محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد مرکزی جمنا و تعدادی از اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان