بازدید 2958

پيام رضایی برای درگذشت آيت الله راستي كاشاني

کد خبر: ۷۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 21 September 2017
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با صدور پيامي درگذشت آيت الله حسين راستي كاشاني ، از پيشگامان نهضت امام خميني(ره)  و عضو پيشين مجلس خبرگان رهبري را تسليت گفت. 
متن پيام دكتر محسن رضايي بدين شرح است:

متن  پيام دكتر محسن رضايي بدين شرح است:

 انالله و انا الیه راجعون

مرد جهاد و اجتهاد، عالم وارسته و فقیه والامقام، یار و  همراه صدیق و صمیمی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله حاج شیخ حسین راستی کاشانی، پس از عمری مجاهدت در راه خدا و ترویج معارف نورانی و حياتبخش اسلام، به لقاءالله پیوست. 

آن مرد بزرگ، از پیشتازان نهضت امام خمینی بود که از آغازین روزهای قیام امام راحل(ره)، دعوت رهبر کبیر انقلاب را لبیک گفت و تا واپسین روزهای عمر پر برکت خود، لحظه اي از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نورزید.

در عظمت آیت الله راستی همین بس، که امام راحل(ره) در وصف ایشان فرمود: "آقای راستی کسی است که در نجف، مرا از غربت خارج کرد."

آیت الله راستی کاشانی در طول دوران دفاع مقدس، صمیمانه از رزمندگان و فرماندهان جبهه ها حمایت نمود.

اینجانب، سوگمندانه، رحلت این عالم عارف و معلم بزرگ اخلاق، دینداری و سیاست را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید، جامعه محترم مدرسین، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران، به ویژه به مردم صمیمی، ولایتمدار و انقلابی کاشان و نیز به بیت مکرم و آقازادگان ارجمند، شاگردان، ارادتمندان و دست پروردگان ایشان، صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن فقیه گرانمایه و سالک الی الله، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می کنم.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان