بازدید 3693

ماجرای درگیری مهاجم ذوب با روزبه چشمی

نمی‌شود گفت از نرفتن به استقلال خوشحال یا پشیمان هستم؛ اما تصمیمی بود که گرفتم. ان‌شاءالله در ذوب‌آهن خوب کار کنم و بتوانم مثمر ثمر ظاهر شوم.
کد خبر: ۷۳۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 21 September 2017
مرتضی تبریزی در پایان دیدار استقلال و ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود؛ آمده بودیم تا نتیجه بگیریم و دست پُر به اصفهان برگردیم؛ اما متاسفانه در دقایق ابتدایی گل خوردیم و هرچه تلاش کردیم در نهایت توانستیم نتیجه را مساوی کنیم؛ به نظرم بازی خوبی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، صدرنشین جدول گلزنان ادامه داد: با وجود اینکه موقعیت های خوبی خلق کردیم؛ ولی متاسفانه نتوانستیم بیشتر از یک بزنیم؛ امیدوارم بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم این ضعف را پوشش دهیم.

مهاجم ذوب آهن در خصوص ناراحتی قلعه‌نویی بین دو نیمه ابراز کرد: مثل آتشفشان که نمی‌شود گفت ولی ناراحت و عصبی بودند چون در نیمه اول ذوب‌آهن واقعی نبودیم؛ اما خدا را شکر رفته رفته بهتر شدیم.

تبریزی درباره اینکه گفته می شد با استقلال قرارداد داخلی امضاء کرده بود، گفت: واقعیت از استقلال پیشنهاد داشتم ولی قرارداد داخلی امضاء نکرده بودم؛ یک سری صحبت‌ها شد؛ ولی متاسفانه به دلایلی به توافق نرسیدیم؛ ضمن اینکه با حضور آقای قلعه نویی، ذوب‌آهن جزو مدعیان می‌شد و همچنین چند سال در این تیم حضور داشتم که هواداران توقع داشتند یکی، دو فصل دیگر بمانم چون به حضورم احتیاج داشتند؛ من هم به خاطر مردم اصفهان ماندم تا به ذوب کمک کنم. نمی‌شود گفت از نرفتن به استقلال خوشحال یا پشیمان هستم؛ اما تصمیمی بود که گرفتم. ان‌شاءالله در ذوب‌آهن خوب کار کنم و بتوانم مثمر ثمر ظاهر شوم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره درگیری با روزبه چشمی اذعان کرد: روزبه بازیکن خوبی است؛ در آن صحنه آمد به من گفت تو که سرت درد می‌کند چرا بلند شدی؟ گفتم دوست دارم بلند شوم و گل بزنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر