بازدید 7679

همکاری فرودگاه مهرآباد تهران با ایران هتل آنلاین

کد خبر: ۷۳۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 20 September 2017
شرکت ایران هتل آنلاین (آی هو) با بیش از 11 سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین هتل های سراسر ایران، که اقامتگاه های بالغ بر 300 شهر ایران همچون هتل های کیش، یزد، رشت و... را تحت پوشش قرار می دهد، برای اولین بار، با فرودگاه مهرآباد تهران آغاز به همکاری نمود.
 
به گزارش تابناک، این اقدام موجب سهولت در روند سفر و گردشگری بوده و بهره مندی از آن به گونه ایست که با ورود به سایت رسمی فرودگاه مهرآباد تهران و بررسی و آگاهی از چگونگی پرواز ها به مقاصد مختلف و کسب آسودگی از جهت بلیط سفر خود، همزمان با کلیک بر لینک رزرو آنلاین هتل در این سایت به ایران هتل مسیردهی خواهید شد و می توانید به اطلاعات بسیار کامل و تفصیلی از اقامتگاه های مقصد مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.
 
 
 
 از دیگر امکاناتی که در سایت ایران هتل می توانید از آنها بهره مند شوید تصاویر جامع و کامل هر هتل به همراه اتاق ها و مشخصات آنها به تفکیک و قابلیت بررسی قیمت تمامی اتاق های هتل است. همچنین کاربران این سایت از امتیاز گارانتی بهترین نرخ برای رزرو هتل در مشهد، تهران، شیراز و سایر شهر های توریستی ایران برخوردار بوده و  نیز هیچ الزامی به پرداخت کارمزد کنسلی به ایران هتل آنلاین پس از لغو درخواست ایشان وجود ندارد.
 
بررسی نظرات و تجربیات میهمانان قبلی و به کارگیری آنها در رزروهای آینده، نکته بسیار ارزشمندی است که در جهت انتخاب بهتر کمک شایانی به میهمانان خواهد کرد. ایران هتل با بیش از نیم میلیون نظر حقیقی میهمانان، بستری درخور را برای آسودگی در امر انتخاب و رزرو هتل توسط مشتریان فراهم آورده است تا از اقامتی هر چه خوش تر اطمینان حاصل نمایند.
 
واضح است که سیستم حمل و نقل هوایی و هتلداری، دو رکن اساسی در صنعت گردشگری بوده و این همکاری می تواند نوید بخش سرآغاز راهی در راستای بهبود و اعتلای این صنعت باشد و همچنین هم سو و در جهت توانمندسازی بیش از پیش جوامع دوستدار حوزه سفر و گردشگری گام بردارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار