بازدید 12882
۱

تهران از نظر استرس، پنجمین شهر منطقه است

کد خبر: ۷۳۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 20 September 2017
معاون شهردار تهران اعلام کرد که تهران از نظر استرس، پنجمین شهر منطقه به شمار می‌رود که بخشی از این امر ناشی از ترافیک این شهر است.

به گزارش ایسنا، پورسید آقایی در نشست رسانه‌ای طرح استقبال از مهر که با حضور فرماندار تهران، رییس پلیس پایتخت، رییس پلیس راهور پایتخت و ... در مقر پلیس راهور برگزار شد گفت: مجموعه ناجا بازوی موثر در مسایل شهر تهران است و خوشبختانه همکاری بین پلیس و شهرداری در اوج هماهنگی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با این همکاری، شهر را به محل قابل سکونت تبدیل کنیم، گفت: تهران مشکلات ترافیکی دارد و بر اساس تحقیقات انجام شده، تهران از نظر استرس، پنجمین شهر منطقه است که بخشی از آن ناشی از ترافیک این شهر است.

آقایی با بیان اینکه فرهنگسازی برای حل مسایل ترافیکی بسیار موثر است افزود: با فرهنگسازی کشته های ترافیکی از ۲۶ هزار نفر طی ۱۰ سال به ۱۶ هزار نفر رسید و تقاضا داریم همین اقدام در حوزه ترافیک شهری نیز انجام شود و در رسانه ملی پررنگ شود.

به گفته معاون شهردار تهران، توقف‌های دوبله، پارک‌های نابجا و تخلفات حادثه ساز باعث ایجاد قفل شدن معابر می‌شود و متاسفانه هر شب یک حادثه واژگونی، به‌خصوص در ساعات پایانی شب داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه بليس تا هنوز نتوانسته ترهي اراعه دهد كه باعث ترافيك بهتري شود وروز بروز بدتر ميشود ازنظر كارشناسان يليس خيلي ضعيف عمل ميكند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی