بازدید 2273

ارتش ملی لیبی کنترل بیشتر مناطق شهر صبراته را در دست گرفت

نیروهای ارتش ملی لیبی در درگیری با شورشیان افراط‌گرا کنترل محله‌ها و مناطق وسیعی از شهر ساحلی صبراته در غرب طرابلس را به دست گرفتند.
کد خبر: ۷۳۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 20 September 2017
نیروهای ارتش ملی لیبی در درگیری با شورشیان افراط‌گرا کنترل محله‌ها و مناطق وسیعی از شهر ساحلی صبراته در غرب طرابلس را به دست گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، نیروهای ارتش لیبی، در ادامه عملیات خود برای پاکسازی این کشور از وجود تندروها توانستند کنترل مناطق و محله‌های زیادی از شهر ساحلی صبراته را در دست بگیرند و داعش را از این مناطق بیرون برانند.

ارتش ملی لیبی پیشتر نیز بیشتر مناطق این کشور را از افراطی‌ها پس گرفته بود. لیبی از زمان سرنگونی معمر قذافی شاهد درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های شبه نظامی مختلف است.

نیروهای وابسته به "اتاق عملیات مقابله با داعش" همچنین تلاش ناکام شبه نظامیان برای حمله به مقر این اتاق عملیات را ناکام گذاشتند.

دولت لیبی می‌گوید تروریست‌ها قصد دارند با سیطره بر این شهر ساحلی از آن برای بسط نفوذ خود و قاچاق انسان و سلاح به خارج از کشور استفاده کنند.

رهبرانی از القاعده و داعش که دستوراتشان را "ابوعبیده الزاوی" از شهر الزاویه لیبی می‌گیرند، رهبری این شبه نظامیان را برعهده دارند.

نیروهای اتاق عملیات مبارزه با داعش وابسته به فرماندهی کل نیروهای مسلح لیبی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس