بازدید 3439

دانشگاه فرهنگیان از جایگاه واقعی خود افول کرده است

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با انتقاد از نحوه مدیریت در دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد که ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در بسیاری از استان‌های کشور خالی است و ادامه روند فعلی می‌تواند نظام آموزشی را با بحران مواجه کند.
کد خبر: ۷۳۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 20 September 2017
سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از نحوه مدیریت در دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: در دولت یازدهم شاهد افول و رکود در دانشگاه فرهنگیان از جایگاه واقعی خود بودیم که علت آن از دیدگاه بنده به عنوان کسی که سال‌ها در نظام دانشگاهی و آموزشی کشور فعالیت داشته‌ام، مدیریت ضعیف و غیرکارشناسی بوده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان متناسب با شأن، سیاست‌ها و اساسنامه این دانشگاه فعالیت نکرده است، گفت: در حال حاضر خطر تعطیلی بسیاری از شعب دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها به دلیل عدم جذب دانشجو و متقاضی به منظور تربیت معلم بوده است.

وی افزود: ادامه روند فعلی در دانشگاه فرهنگیان می‌تواند کشور را با خلأ جدی نیروی انسانی تربیت شده برای مدارس کشور مواجه کند و در آستانه سال جدید تحصیلی و شروع کار وزیر جدید آموزش و پرورش و سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ریل‌گذاری جدیدی برای دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شود تا سریع‌تر نیروهای مورد نیاز نظام اموزشی کشور سر و سامان پیدا کنند.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه برای جذب نیروهای متخصص، باید از کانال تخصصی یعنی دانشگاه فرهنگیان انتظار پرورش نیروی متخصص را داشت، اظهار امیدواری کرد: با تغییر وضعیت دانشگاه جذب و تربیت نیرو در این دانشگاه بهبود یابدتا کشور با بحران کمبود معلم مواجه نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس