بازدید 2917

پیام های تایید نحوه اجرای برجام توسط ایران توسط یوکیا آمانو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهار نظر یوکیا آمانو مبنی بر اینکه ایران تعهدات هسته‌ای خود در برجام را اجرا کرده یکبار دیگر حقانیت ایران اسلامی را به دنیا ثابت کرده است.
کد خبر: ۷۳۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 20 September 2017
شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اظهار نظر یوکیا آمانو در شصت و یکمین نشست سالانه آژانس مبنی بر اینکه کشورمان هم اکنون تحت شدیدترین نظارت‌های هسته‌ای قرار دارد و ایران تعهدات هسته‌ای خود در برجام را اجرا کرده است، گفت: چنین سخنانی بیانگر تعهد ایران به توافقات بین اللملی است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها بر خلاف سخنان مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران را متهم به عدم رعایت برجام می کنند، اظهار کرد: این اقدام آمریکایی ها در پی اجرای سیاست های صهیونیست ها است.

وی ضمن تاکید بر اینکه از ایران اسلامی همواره اعلام کرده هیچگاه به دنبال بمب هسته ای نبوده و به دنبال برنامه هسته ای صلح آمیز بوده است، ادامه داد: خوشبختانه برجام نیز به همگان ثابت کرد که در برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران هیچگاه انحراف وجود نداشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه اظهار نظر یوکیا آمانو یکبار دیگر حقانیت ایران اسلامی را به دنیا ثابت کرده است، افزود: بر این اساس ایالات متحده آمریکا باید به تعهدات خود در برجام عمل کند و در این بین نباید تحت تاثیر رژیم صهیونیست ها قرار بگیرد و نقش سخنگویی آنها را ایفا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه آمریکا باید در رفتار با دیگر کشورها به مولفه احترام متقابل توجه کند زیرا این مهم یکی از محورهای اجرای دموکراسی است، خاطرنشان کرد: آمریکا باید حق مردم کشورهای دنیا را به رسمیت بشناسد و در غیر این صورت صرفا به سمت انزوا پیش خواهد رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان