بازدید 13256

تحصیل 7 میلیون 700 هزار نفر در دوره ابتدایی

کد خبر: ۷۳۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 20 September 2017
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت :امسال تعداد دانش آموزان دبستانی 5 درصد افزایش یافته است.

به گزارش میزان، صبح امروز رضوان حكيم زاده در مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها که در دبستان خیر ساز عیسی بهرامي منطقه یازده تهران برگزارشد، با تبريك شروع سال جديد تحصيلي براي دانش آموزان كلاس اولي اظهار كرد: امروز شاهد حضور 376 هزار و 754 دانش آموز در دوره پيش دبستاني، يك ميليون و 414 هزار و 495 دانش آموز در پايه اول هستيم.

وی تصریح کرد: در سال تحصيلي جديد، بيش از 7 ميليون و 700 هزار دانش آموز در دوران ابتدايي ثبت نام شده اند كه اين رقم نسبت به سال قبل 5 درصد رشد داشته است.

حكيم زاده افزود: رويكرد اصلي آموزش و پرورش ، تربيت متوازن و جامع دانش آموزان است و آموزش و پرورش تلاش مي كند تا نهاد مدرسه راه را براي حركت دانش آموزان به سمت حيات طيبه فراهم كند.

معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: از همه معلمان در سراسر كشور مي خواهم آموزش و پرورش را در تربيت همه جانبه دانش آموزان كمك و ياري كنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش زماني موفق خواهد بود كه معلمان و دانش آموزان به مدرسه تعلق خاطر داشته باشند و در تمام مراحل آموزش و پرورش دانش آموزان مشاركت كنند.

حكيم زاده با بيان اينكه در دولت دوازدهم برآموزش و پرورش به عنوان يكي از مهمترين دستگاه ها تاكيد شده است، افزود: آموزش و پرورش بايد به مساله اصلي كشور تبديل شود و رسانه ها مي توانند در اين زمينه نقش موثري را ايفا كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان