بازدید 13015

مرگ غم‌انگیز زهرا کوچولو هنگام پختن رب

کد خبر: ۷۳۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 20 September 2017
اعضای یک خانواده در حیاط خانه روستایی در همدان مشغول پختن رب خانگی بودند که به خاطر آتش‌سوزی دختر دوساله خانواده جان باخت.

به گزارش همشهری، اين حادثه در روستاي نوار در شهرستان رزن همدان رخ داد و گزارش آن صبح 27شهريور توسط مأموران كلانتري ونك به قاضي محسن مديرروستا كشيك جنايي تهران مخابره شد.
 
دختربچه دوساله به نام زهرا به همراه خانواده‌اش دچار سوختگي شده و از روز 17شهريورماه در بيمارستاني در پايتخت بستري بودند تااينكه كودك دوساله به‌دليل 35درصد سوختگي جانش را از دست داد.

پدربزرگ زهرا در گفت‌وگو با همشهري گفت: دخترم و دامادم 4سالي مي‌شد كه ازدواج كرده بودند و حاصل زندگيشان زهرا بود. 17شهريور‌ماه بود كه پدر و مادر زهرا و مادر دامادم در حياط خانه روستايي‌شان سرگرم پختن رب خانگي بودند. زهرا كوچولو هم در حياط مشغول بازي بود كه دامادم قصد تعويض كپسول گازرا داشت كه گويا به‌دليل نشتي ناگهان كپسول منفجر شد و آتش همه جا را فرا گرفت. وي ادامه داد:

با حضور اهالي محل آتش خاموش شد اما دخترم، دامادم، نوه‌ام و مادردامادم به‌شدت مصدوم شدند كه به بيمارستان سوانح سوختگي مطهري در تهران انتقال يافتند. اما صبح دوشنبه به ما خبر دادند كه زهرا فوت شده است. مرگ زهرا ما را شوكه كرد و از طرفي پدر و مادر او همچنان به‌دليل سوختگي و صدمات وارد شده در بيمارستان بستري هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس