بازدید 23723
واکنش شدید محمد جواد ظریف به اظهارات ضد ایرانی ترامپ؛

اظهارات ترامپ «سخیف، شعاری و بی محتوا»ست

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، اظهارات ترامپ را «سخیف، شعاری و بی محتوا» خواند و گفت: این سخنان ارزش پاسخ ندارد.
کد خبر: ۷۳۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 19 September 2017
سخنرانی ضد ایرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با واکنش های زیادی در جهان روبه رو شد. در همین راستا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نیز واکنش شدیدی به سخنان سخیف ترامپ نشان داد.
 
به گزارش «تابناک»، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، اظهارات ترامپ را «سخیف، شعاری و بی محتوا» خواند و گفت: این سخنان ارزش پاسخ ندارد.

 محمد جواد ظریف که برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان‌ ملل متحد در نیویورک بسر می برد، در واکنش به سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در این نشست اظهار داشت: سخنان وی به ویژه آنجا که به ملت بزرگ ایران اشاره داشت، چنان سخیف، شعاری و بی محتوا بود که ارزش پاسخ ندارد.

ظریف همچنین اظهار داشت: سخنان  وقیحانه و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و نادیده انگاشتن واقعیات جمهوری اسلامی ایران در سیاست داخلی و خارجی و مبارزه با تروریسم عمق بی اطلاعی و رفتار و گفتار عوام فریبانه ایشان را نشان می دهد که در کنار واقعیاتی همچون حمایت دولت آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی و رژیم های دیکتاتوری منطقه و ایجاد و تقویت گروه های تروریستی حاصلی جز انزوا و بی اعتباری هر چه بیشتر دولت آمریکا نزد جهانیان نخواهد داشت.
 
اظهارات ترامپ «سخیف، شعاری و بی محتوا» است 
 
 ظریف همچنین در توییتر نوشت؛ «سخنان نفرت پراکنانه و جاهلانه ترامپ که به قرون وسطی تعلق دارد، نه سازمان ملل در قرن بیست و یکم، ارزش پاسخگویی ندارد. همدلی ساختگی با مردم ایران هیچ کس را فریب نمی دهد».
 
اظهارات ترامپ «سخیف، شعاری و بی محتوا» است 
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه زمان آن فرا رسیده که در برابر دولتی که مرگ بر آمریکا و نابودی اسرائیل را شعار می دهد، ایستاد، مدعی شد که قربانیان حکومت ایران مردمش هستند.

ترامپ با طرح این ادعا که منابع نفتی ایران برای حزب الله و حمله به همسایگان عرب و اسرائیل صرف می شود، ادامه داد: ما نمی توانیم در برابر حکومتی که با بی ثباتی با ساخت موشکش ادامه می دهد، ساکت بمانیم.

وی همچنین برجام را مایه شرم آمریکا دانست و تأکید کرد، دیگر تکرار نخواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای خود علیه ایران گفت: از همه می خواهیم، برای پایان دادن به اقدامات حکومت ایران و آزادی زندانیان در این کشور همکاری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۲۰
جناب ظریف این رییس جمهور همون کشوریه که وزیرخارجش جناب جان کری به شما قول داد برجام رو حفظ کنه و به مفاد آن پایبند باشه و دیگه خبری از تحریم و .. نباشه ما اینها رو میشناسیم آمریکا هم ایران رو میشناسه
شما شناختت رو از اینا بیشتر کن عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
،باشه ناشناس محترم. ممنونم که اینو با آقای دکتر ظریف استاد مسلم روابط بین الملل و یاد دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
مطمئن باش دکتر ظریف صدبرابر بهتر از تو و تمام میشناسه
تندروهای کشور ما برجام را لکه ننگ می دانند و شعر در روز عید فطر می خوانند تندروهای امریکا نیز همین عقیده را دارند حالا این وسط کی درست می گوید خدا می داند1؟
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
چرا توقع دارید انتظارات ما با ترامب یکی باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
فعلا که تندروهای آمریکا مدعی هستن
تنها دستاورد رئيس جمهور در حال از دست رفتنه
اینم مثل احمدی نژاد
ما باید نسبت به جامعه جهانی رفتاری معقولانه تر اتخاد نماییم و از تندرویهای بیهوده پرهیز نماییم.اکنون داریم چوب گذشته را میخوریم
سیاست امریکا همیشه بر مدار قلدری بوده اینکه ترامپ واوباما رو متفاوت بدونیم اشتباه محضه خدا رو شکر ترامپ زیرکی وسیاست. اوباما رو نداره وگرنه کار سخت تر میشد
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
آقای ترامپ از نارضایتی مردم سوء استفاده کردند.
چرا امکان لایک وجود نداره بر پستها
مهم اينه اجماع جهاني عليه ايران نيست،
در هر صورت کاش برجام نبود که کارمون با آمریکا یک سره میشد.
آقای ظریف کاش اینقدر عصبانی نمیشد و حرف های تندی نمیزد .
خدا رو شکر رئیسی رئیس جمهور نشد
من از سایت تابناک .و سایت های مشابه می خوام خبر هایی که صدای امریکا در فیس یوکش را میذاره را به همراه کامنت هایی که بعضی از وطن فروشان می گذارند را منتشر کنند تا همه بفهمن که این مخالفین چه جور ادم هایی هستند که برای رسیدن به هدف کمر به نابودی ایران بستند
آقاي ترامپ، خداوندبيش از همه انسانهاي متكبر را دوست ندارد.
دوست عزیز هموطن خودت رو نتدرو خطاب نکن این نشان از نداشتن غیرت ملیست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی