بازدید 4984
۱

دستگیری ۵ عربده‌کش در تهرانپارس

کد خبر: ۷۳۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 19 September 2017
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پنج شرور که در منطقه تهران پارس اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: حوالی ساعت 2:30 بامداد امروز سه شنبه خبری از طریق 110 به کلانتری 126 تهران پارس مبنی بر درگیری و نزاع جمعی دریافت که سریعا گشت عملیاتی انتظامی کلانتری در صحنه حضور پیدا کردند.

وی افزود: مأموران کلانتری در کمتر از 5 دقیقه در محل حاضر شدند که به محض حضور مأموران این افراد شرور از محل متواری شدند که بنا بر تحقیقات محلی متوجه می‌شوند چند نفر با هم درگیری داشته و بخاطر اختلافات قبلی که با هم داشته داخل کوچه آمده و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی کرده بودند.

مرادی با اشاره به اینکه در این نزاع کسی مجروح نشده است، گفت: بلافاصله مأموران حاضر در عملیات با توجه به اشراف اطلاعاتی خود در همان ساعات اولیه پنج نفر عوامل اصلی این درگیری را در یک عملیات ضربتی دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

به گفته معاون اجتماعی پلیس پایتخت، اقدام به موقع مأموران در دستگیری مأموران کلانتری رضایت جمعی شاکیان و اهالی محل را در پی داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
چهارتا جون از روی نفهمی و خامی مشروب میخورن میرن تو خیابون یه غلطی میکنن میگیرن چوب تو آستینش میکنن عقب وانت توی محلشون میچرخونن علف میدن دهنشون باید به به کنه آبرو ندارن حق عده ای از مردم رو ضایع کردن عده ای که تیلیاردی دزدی میکنن همه مردم رو از گشنگی کشتن به همه مردم خیانت کردن اسمشونو مخفف میگن که آبروشون نره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر