بازدید 14624
۳

استاندار جدید البرز کیست؟

کد خبر: ۷۳۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 19 September 2017
 نجفی که استانداری گیلان را در سالهای 92 تا 96 بر عهده داشته است،جانشین طهایی شده است که چهارسال استانداری البرز را اداره کرد.
به گزارش افتاب، محمدعلی نجفی، استاندار جدید البرز، سیاستمداری اصلاح طلب است که عضویت در شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه نگاه سیاسی اورا مشخص می کند.

نجفی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک است که معاونت طرح و برنامه و اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش، سرپرستی منطقه ویژه اقتصادی انزلی، معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری گیلان و عضویت در هیات مدیره و مدیرعامل چند شرکت بزرگ صنعتی و هلدینگ اقتصادی را در کارنامه خود دارد.

دوران ۴ ساله حضور نجفی در گیلان با دست آوردهای متعددی در حوزه توسعه و امور زیربنایی همراه بود. تک رقمی شدن نرخ بیکاری، فضای آرام و پرنشاط سیاسی، برگزاری بدون حاشیه و آرام چند انتخابات، رتبه سوم گیلان در بالاترین رای به دولت دوازدهم، تعامل با نهادهای حاکمیتی و گروه های سیاسی، فضای آرام و سالم فرهنگی و رسانه ای، بهبود فضای کسب و کار، پیشرفت چشمگیر در امور زیربنایی روستایی از جمله دستاوردهای نجفی در دوره حضور به عنوان استاندار گیلان بود که او را به یکی از استانداران موفق دولت یازدهم بدل ساخت و همین مساله باعث علاقه مندی بسیاری از فعالین سیاسی و نمایندگان مجلس بر ابقا او در استانداری گیلان شده بود.

او پیش از استانداری گیلان، معاون طرح و برنامه و اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی کیش، سرپرست منطقه ویژه اقتصادی انزلی، عضو هیئت مدیره فولاد مبارکه اصفهان و جندین شرکت دیگر بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
حیف شد که گیلانی ها این استاندار فهیم ،بی ادعا ،پرکار را ،که منشاء خیر وبرکت برای استان گیلان بودند از این استان رفتند بسیارمتآسف شدند.
گیلانی ها بعد از انقلاب کمتر استانداری دلسوزتر ومردمی تر از ایشان را شاهد بوده اند.
برای این فرهیخه درسنگری دیگر، سلامت وموفقیت در استان البرز آرزو میشود.
شخصیت یک فرد با عملکرد اجرایی اش ممکن است فرق کند. از گیلانی ها و افرادی که به مناسبت هایی با وی در ارتباط بودند باید پرسید توان ، کارایی و عملکرد وی تا چه حد است و بوده است.
اقا باور نگنيد بسياري ازگزارشات وعملكرد نجفي درگيلان غيرواقعي ميباشد بنظرم وي ازاستانداران ضعيف در دولت يازدهم بوده است كه بخاطر خوش خدمتيهاي شخصي دوباره به اين سمت منصوب گرديده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس