بازدید 4573
۱

درگیری نیمار - کاوانی به رختکن کشیده شد

کد خبر: ۷۳۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 19 September 2017
روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که درگیری بین نیمار و کاوانی، از داخل زمین به رختکن نیز کشیده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، موضوع از یک ضربه ایستگاهی آغاز شد که کاوانی برای زدن آن پشت توپ ایستاد. ناگهان دنی آلوس به سراغ توپ آمد، آن را برداشت و به نیمار داد تا دیگر هم تیمی اش این ضربه ایستگاهی را بزند. همین موضوع باعث شد تا کاوانی با نیمار وارد بحث شود و البته در نهایت نیمار ضربه ایستگاهی را زد.

 
چند دقیقه بعد به نفع پاری سن ژرمن یک ضربه پنالتی اعلام شد که کاوانی پشت توپ ایستاد ولی نیمار به سراغ او رفت و از او خواست که اجازه بدهد ضربه پنالتی را او بزند. کاوانی با این درخواست مخالفت کرد و بر سر همین موضوع، دو بازیکن در حال بحث با هم بودند. در نهایت کاوانی ضربه پنالتی را زد و توپ به گل تبدیل نشد. حال روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که درگیری بین دو بازیکن که می‌توان گفت که از پیش قابل حدس بود، به رختکن کشیده شده و با مداخله بازیکنان وضعیت کمی آرام شده است.
 
این درگیری تبعات دیگری نیز در پی داشته است. نیمار در اینستاگرام کاوانی را آنفالوو کرد که همین موضوع نشان می‌دهد اختلاف نظر آنها بر سر این موضوع چقدر جدی است و چقدر این موضوع برای هر دوی آنها اهمیت دارد. کاوانی نیز در سوی دیگر اعلام کرده بود که مشکلی با این قضیه ندارد؛ ولی احتمالا این حواشی در بازی های بعدی پاری سن ژرمن نیز همراه تیم خواهد بود و می‌تواند این تیم را دچار دردسرهای بزرگی کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهتر/ خیال کرد همه مثل مسی هستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان