بازدید 6097
۲
گزارش

فاجعه مدیریت سفارشی دراستقلال؛مثلث توفیقی،افتخاری،زمانی

روی آنتن زنده برنامه نود از رابطه و سفارش حسن زمانی برای ابقا در هیات مدیره استقلال آن هم از سوی رییس قوه مقننه (یعنی دکتر علی لاریجانی) صحبت به میان آمد تا مثلث رابطه ها جای ضابطه را سیستم اداره استقلال بگیرد.
کد خبر: ۷۳۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 19 September 2017
مدیریت سفارشی و توصیه شده، نقش تعیین کننده‌ای در تعیین تکلیف شرایط بحرانی فعلی باشگاه استقلال دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی، در گردوحاک اخیر استقلال یکی از موضوعاتی که به وضوح روشن شده است تاثیر ورود سفارش شده چند مهره به رده های مدیریتی باشگاه استقلال بوده است. از مدیرعامل که گفته شده با حمایت دامادش در دفتر معاون اول رییس جمهور، مدیرعامل آبی ها شده است تا پندارتوفیقی که از اقوام امیرخادم است و با همین کانال به استقلال نفوذ کرده و اکنون نقش پررنگی در بستن تیم نامتوازن استقلال دارد.

فاجعه مدیریت سفارشی دراستقلال؛مثلث توفیقی،افتخاری،زمانی
 
از طرفی دیگر روی آنتن زنده برنامه نود از رابطه و سفارش حسن زمانی برای ابقا در هیات مدیره استقلال آن هم از سوی رییس قوه مقننه (یعنی دکتر علی لاریجانی) صحبت به میان آمد تا مثلث رابطه ها جای ضابطه را سیستم اداره استقلال بگیرد.

وزارت ورزش پس از ماه‌ها تاخیر، اعضای جدید هیات مدیره استقلال را معرفی کرد تا آرامش مدیریتی به این تیم بازگردد اما حالا می بینیم که برعکس شده است. از همان اول البته مشکلات شروع شد و قریب رئیس هیات مدیره در اعتراض به نبودن شفافیت‌های مالی و همین گونه مباحث در انعقاد قراردادها و فسخ قرارداد برخی بازیکنان،‌ بی توجهی به جایگاه هیات مدیره در عزل و نصب‌ها و بحران‌های اقتصادی حاضر نشد در جلسات حضور پیدا کند و از سمت خود کنار رفت. حسن زمانی که سال قبل شدیدترین دعواها را با علیرضا منصوریان داشت در سمت خود ابقا شد و همین فصل هم بعد از شکست‌های استقلال مصاحبه‌های تندی علیه سرمربی ناکام انجام داد.

با تمام این توضیحت باید نوشت که از وزیر ورزش با تصمیمات اشتباهش گرفته تا مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان و شخص پنداتوفیقی، همگی در این شکست‌ها و بحران‌ها و حاشیه‌ها نقشی تاثیرگذار دارند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وای
مشت نمونه خروار است...مدیران سفارشی به جای شایسته سالاری در همه جا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار