بازدید 4466
سوژه

اعتراف افتخاری:بازیکنان استقلال شب‌ها بیدارند و صبح می‌خوابند!

مدیرعامل استقلال در اعترافی تلخ و عجیب در ساعت دو ونیم بامداد گفت : «بازیکنان بیدار هستند چون آنها شب ها بیدارند و صبح می‌خوابند!» بدون شک این جمله کلیدی هم یکی از علت‌های اصلی ناکامی استقلال بوده
کد خبر: ۷۳۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 19 September 2017
بامداد امروز هواداران ناراضی استقلال به تماشای زشت‌ترین صحنه از اتفاقات تاریخ باشگاه دوست داشتنی خود نشستند! جایی که علیرضا منصوریان، سیدرضا افتخاری  و عضو هیات مدیره باید درباره فجایع هفته اول تا ششم مسابقات و حضور داشتن استقلال با تنها یک گل زده در رتبه پانزدهم جدول 16 تیمی به مردم توضیح بدهند.

 به گزارش تابناک ورزشی، خیلی زود مباحث حاشیه‌ای جای صحبت درباره واقعیت را گرفت! هیچ کسی متوجه نشد عملکرد بسیار ضعیف مدیریت و کادرفنی استقلال چرا به درستی مورد تحلیل و نقد قرار نگرفت. کار به جایی رسیده بود که مدیرعامل و سرمربی ناکام باشگاه استقلال سعی داشتند از خودشان چهره یک قهرمان را نشان بدهند و در یک بحث خاله زنکی یکدیگر را متهم می کردند.

تمام این اتفاقات منزجرکننده در شرایطی رخ داد که مشکل استقلال و نتایج ضعیف این تیم،‌ ربطی به خندیدن یا نخندیدن رحمتی روی نیمکت نداشت!هر چند این حد از دودستگی درون تیم هم به خود سرمربی بر می گردد. علیرضا منصوریان به گفته خودش بعد از سی و دو سه روزه سکوتش را شکست اما درباره مسائل فنی تیم پر مهره و پرستاره‌اش هیچ حرفی نزد! او در ابتدای صحبت‌‌هایش تاکید کرد در نظرسنجی برنامه نود رای به تاثیر ضعف کادرفنی به خاطر نتایج استقلال می‌دهد، اما در طول برنامه تمام تقصیرها و مشکلات را گردن اعضای هیات مدیره انداخت!

یک جمله تاریخی دیگر در برنامه نود هم البته تحت تاثیر حاشیه‌های مورد اشاره مورد توجه قرار نگرفت. آنجایی که مدیرعامل استقلال در واکنش به صحبت‌‌های فردوسی پور که گفته بود بازیکنان الان خواب هستند و نمی شنوند، آقای مدیرعامل در اعترافی تلخ و عجیب تاکید کرد: «نه بیدار هستند چون بازیکنان شب ها بیدارند و صبح می‌خوابند!» بدون شک این جمله کلیدی هم یکی از علت‌های اصلی ناکامی استقلال بوده که نه مدیران و نه اعضای کادرفنی نتوانسته‌اند درباره آن تصمیم‌گیری درستی داشته باشند.

اعتراف افتخاری:بازیکنان استقلال شب‌ها بیدارند و صبح می‌خوابند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل