بازدید 5410
۱
گزارش

افشاگری ملکی:اخراج جباری نظرافتخاری بود،اخراج رحمتی خواسته منصوریان

در مورد دروازه بان هم گفت با ذوب آهن بازی دارم می خواهم رحمتی را مقابل ذوب که با قلعه نویی مشکل دارد در ترکیب نگذارم و حسینی را بگذارم. رحمتی هم قهر کرد در جلسه فنی نیامد. سر پنالتی هم خوشحالی کرد
کد خبر: ۷۳۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 19 September 2017
عضو هیات مدیره در مورد ماجرای اخراج رحمتی و جباری از استقلال توضیحاتی داد که ثابت می کند ادعای سرمربی این تیم مبنی بر مخالفتش با این تصمیم درست نبوده است. 


به گزارش تابناک ورزشی، ملکی عضو هیات مدیره استقلال در مورد ماجرای رحمتی و جباری که گفته شد بدستور او در تمرینات نباشند، گفت: من ابتدا مطلبی را بگویم که اگر اسم من نبود اصلا روی خط نمی آمدم . همان که آقای افتخاری هستند، کافی است. یکی اینکه آقای فردوسی پور من یک آدم ورزشی هستم و 50 سال است هوادار این تیم هستم و به خاطر دلم آمدم و اگر این کار دلی نباشد موفق نیست. من مشاور آقای هاشمی طبا بودم عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی بودم. بدانید که من چه کسی هستم. در دوومیدانی بودم در والیبال بودم. سابقه فوتبالی من حداقل 40 سال به اینور در کل ورزش است. هم بازی کردم و هم می شناسم. حتی در بوکس هم می توانم اظهار نظر کنم.

افشاگری ملکی:اخراج جباری نظرافتخاری بود،اخراج رحمتی خواسته منصوریان

وی ادامه داد: دو حقیقت را من می گویم. دو چیزی که اتفاق افتاده است. در رابطه با آقای جباری، اقای افتخاری گفتند رفتم رختکن آقای جباری اعتراض کرد که این چه زمین تمرینی است و اینکه گفته اگر برگشتم استقلال، بخاطر این بوده که طلب خودم را بگیرم. ایشان در جلسه هیات مدیره این مسایل را به ما گفته است و همه ماجرا برای همین اخیرا است. ضمن اینکه آقای افتخاری در جلسات گفتند من بارها مخالف جباری بودم.

ملکی که با صداقت و صراحت صحبت می کرد، در مورد نتیجه نگرفتن تیم گفت: جوانان در باشگاه استقلال حاضر بودند ولی این ها را آوردند و تیم را خراب کردند. من جباری و رحمتی را دوست دارم. در مورد آقای رحمتی هم وقتی از بازی پارس برگشتند هماهنگ کردیم صحبت کنیم و گفتیم تیم چه مشکلی دارد؟ گفت که تیم فول استرس است و مهلت دادید تیم اینطوری است.
 من عین این جمله را گفتم؛این دو بازی برعهده ما، بقیه بازی ها را چرا باختید که ایشان هیچی نگفت. در مورد دروازه بان هم گفت با ذوب آهن بازی دارم می خواهم رحمتی را مقابل ذوب که با قلعه نویی مشکل دارد در ترکیب نگذارم و حسینی را بگذارم. رحمتی هم قهر کرد در جلسه فنی نیامد. سر پنالتی هم خوشحالی کرد و عین گفته آقای منصوریان است.

وی در پاسخ سوالی که آیا این اصرار را برملا کردن، کاری اخلاقی است؟ گفت: ما هم به عنوان هیات مدیره تعهد مشترک داریم. منصوریان بما گفت رحمتی قهر کرد و از اتاقش بیرون نیامد و هرچه ما خواستیم فایده نداشت. ما گفتیم اگر رحمتی معضل تیم است کمک می کنیم بیایند توضیح بدهند.همه این مسایل با تایید منصوریان و افتخاری بوده است.

ملکی با تایید این صحبت ها گفت: منصوریان در مورد اخراج رحمتی موافق بود و درباره مجتبی هم مقاومت نکرد اما افتخاری خواست که رحمتی بیاید و توضیح بدهد. ما به عنوان هیات مدیره وظیفه داریم یا نداریم که در هیات مدیره مسایل را روشن کنیم؟ من اگر نبودم منصوریان الان سرمربی تیم نبود ولی الان متهم هستم که چرا طرف او را گرفتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اين آقايان استقلال رو نابود كردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار