بازدید 4932

رحمتی و جباری چرا اخراج شدند؟چرا بخشیده شدند؟

کد خبر: ۷۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 18 September 2017
پس از شكست استقلال مقابل پارس جنوبي جم بود كه هيات مديره به تكاپو افتاد تا جلسه‌اي اضطراري برگزار كند و درباره شكست‌هاي پي‌درپي آبي‌ها راه‌حلي بيابد. هنوز ساعاتي از اين بازي نگذشته بود كه بسياري از گمانه‌زني‌ها حاكي از اخراج منصوريان بود. سرمربي جوان آبي‌ها اما هميشه باز مي گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، درست در همان دقايقي كه گفته مي‌شد هيات مديره در تلاش براي مذاكره با گزينه‌هاي جانشيني منصوريان است، حكم به بقاي منصوريان و اخراج رحمتي و جباري داده شد. علي چيني نيز از كادرفني كنار گذاشته شد اما دقايقي بعد مصاحبه كرد و گفت در مرخصي است.

 رحمتي و جباري نيز اعلام كردند اين بي احترامي را بي پاسخ نخواهند گذاشت. يك روز بعد رحمتي و جباري مجوز بازگشت از سوي منصوريان را دريافت كردند. هرچند كه به آن ها اعلام شده ابتدا عذرخواهي كنند و سپس در تمرينات حاضر شوند اما مشخص نيست اين اخراج و بازگشت به چه دليلي رخ داد.

نكته مهم تر اما اين است كه هيات مديره، راه حل خروج از بحران را در اخراج رحمتي و جباري مي دانستند، هواداران اخراج منصوريان را خواستار بودند و برخي از اعضاي هيات مديره نيز از منصوريان خواستند كادر فني خود را خلوت‌تر كند. در عمل اما هيچ اتفاقي رخ نداد، منصوريان ابقا شد، رحمتي و جباري مجوز حضور در تمرينات را پيدا كردند، علي چيني هم با پايان مرخصي‌اش در تمرينات حاضر مي‌شود.
عوام فريبي استقلالي‌ها ادامه دارد، يك روز جنجال رسانه‌اي درست مي‌كنند. يك روز بعد همه چيز ختم به خير مي‌شود. يكي به ما بگويد شرايط فعلي استقلال نسبت به شرايط اين تيم پيش از ديدار مقابل پارس جنوبي جم چه تغييري كرده است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار