بازدید 10536

مرد خشمگین،پسرش را با دو گلوله کشت

کد خبر: ۷۳۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 18 September 2017
پدری که از آزار و شرارت‌های پسر 25 ساله اش عاصی شده بود، دراوج ناراحتی و عصبانیت، او را با شلیک دو گلوله به قتل رساند و جنازه‌اش را داخل چاه ساختمان نیمه‌سازی انداخت.

 به گزارش ایران، مرد 49 ساله، شامگاه بیست و ششم شهریور با پلیس 110 تماس گرفت وبا اعتراف به قتل فرزند 25 ساله اش- مهدی- گفت: چند ساعت قبل ودرجریان مشاجره شدید، پسرم راکشتم و جسدش را در چاه انداختم.اما بعد به خاطر عذاب وجدان با پلیس تماس گرفتم.»

بدین‌ترتیب بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک دادگاه کهریزک اعلام شد و به دستور رئیس شعبه ۱۰۱، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی با حضور در محل به تحقیق از متهم پرداختند؛ این مرد به کارآگاهان گفت: «پسرم مهدی از سال‌ها قبل بشدت عصبی شده بود. تا اینکه طی سه، چهار سال اخیر دیگر زورمان به او نمی‌رسید. طی این مدت مهدی بار‌ها من، مادر و خواهرش را مورد ضرب و شتم قرار داده بود؛ حتی چندین بار با همسایگان و اهالی محل درگیر شده بود و ما با تمام این مشکلات می‌ساختیم. تا اینکه با شدت پیدا کردن آزار و اذیت‌های مهدی، حدود دو ماه پیش یک اسلحه کمری خریدم؛ از آنجا که در یک ساختمان در حال ساخت کار می‌کردم وقتی تمامی کارگران از ساختمان خارج شدند، مهدی را به سمت چاه ساختمان بردم و پس از جروبحث دو گلوله به او شلیک کردم؛ پس از کشتن مهدی، جنازه‌‌اش را داخل چاه انداختم و در آن را پوشاندم. اما چند ساعت بعد به خاطر عذاب وجدان با پلیس تماس گرفتم و به قتل پسرم اعتراف کردم».

با اعتراف صریح متهم به جنایت، کارآگاهان به ساختمان نیمه کاره در منطقه شورآباد رفتند و ضمن هماهنگی با تیم‌های آتش‌نشانی و پزشکی قانونی، عملیات خارج کردن جسد را دردستورکارقرار دادند.

 معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و کشف سلاح کمری در محل ارتکاب قتل، قرار بازداشت موقت متهم صادر شد و عامل جنایت نیز برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار