بازدید 10369

اسارت چند روزه دختر ۱۹ ساله

کد خبر: ۷۳۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 18 September 2017
مرد ۴۹ ساله‌ای که در فضای مجازی به دروغ خود را «شاهین» ۲۵ ساله معرفی کرده و در قرار صوری دختر ۱۹ ساله را ربوده و طی اسارت چند روزه مورد آزار و اذیت قرار داده بود به دام پلیس افتاد.

 به گزارش خراسان، 19 شهریور، پرونده‌ای به دستور قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که طی آن شاکی اعلام کرده بود که دختر 19 ساله‌اش مورد آزار و اذیت فردی به نام «شاهین» قرار گرفته است.

اظهارات شاکی پرونده

شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دوم شهریور 1396 دخترم برای دریافت کارنامه اش از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت که بلافاصله در خصوص گم شدن دخترم طرح شکایت کردم و پرونده‌ای در این باره در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بهارستان تشکیل شد. 

شاکی ادامه داد: پس از گذشت چند روز به ما اطلاع دادند که دخترم در بیمارستان بستری است؛ پس از ترخیص دخترم از بیمارستان و در تحقیقاتی که در پلیس آگاهی بهارستان انجام شد، اطلاع پیدا کردیم او توسط شخصی که خودش را به دخترم شاهین معرفی کرده بود، پس از انتقال به تهران مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

تحقیقات از دختر 19 ساله

دختر شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از طریق شبکه مجازی با فردی که خودش را شاهین (25 ساله) معرفی کرده بود، آشنا شدم؛ ارتباط من با او حدود دو ماه صرفا به صورت اینترنتی ادامه داشت و طی این مدت، شاهین چندین تصویر از خودش برای من ارسال و بارها پیشنهاد ازدواجش با مرا مطرح ‌کرد تا این که دوم شهریور 1396 به قصد گرفتن کارنامه از خانه خارج شدم.

 این دختر ادامه داد: تصمیم گرفتم با شاهین ملاقات کنم و برای همین با او قرار گذاشتم؛ در محل قرار ملاقات، در حالی‌که منتظر آمدن شاهین بودم، مردی حدودا 49 ساله به سراغم آمد و مدعی شد از طرف شاهین آمده است.

دختر گفت: این شخص به بهانه بردن من نزد شاهین، مرا سوار یک دستگاه خودروی سواری پژو کرد؛ در حین حرکت این شخص یک خوراکی شبیه به ساندویچ به من تعارف کرد که به محض خوردن قسمت کوچکی از آن بیهوش شدم؛ نمی‌دانم چه مدت بیهوش بودم و طی این مدت چه اتفاقی افتاد، فقط زمانی‌که چشمانم را باز کردم  متوجه شدم داخل یک خانه هستم.

این دختر ادامه داد: همان مرد 49 ساله داخل خانه بود؛ زمانی که متوجه شدم توسط این شخص مورد آزار و اذیت قرار گرفتم، با او درگیر شدم؛ قصد خارج شدن از خانه را داشتم که او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد؛ چندین روز با تهدید و کتک مرا مجبور کرد تا کارهای خانه اش را انجام بدهم و .... تا این که یک روز با خوردن یک لیوان نوشیدنی دوباره بیهوش شدم؛ این بار زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم در بیمارستان بستری هستم و [طبق اظهارات کارکنان بیمارستان] حدود یک هفته در کما بودم؛ در بیمارستان به من گفته شد مرا بیهوش داخل پارک پیدا کرده و به بیمارستان آورده‌اند.

شناسایی و دستگیری شاهین دروغین

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی فردی به نام «ناصر . ش» (متولد 1348) در خیابان کارگر شدند. 

ناصر . ش در تاریخ 25 شهریور 1396 در خانه‌اش دستگیر و پس از مواجهه حضوری با دختر 19 ساله شناسایی شد.

 در تحقیقات از ناصر. ش، وی در اعترافاتش به صراحت گفت که در فضای مجازی و با استفاده از تصاویر متعلق به سایر افراد خودش را با نام دروغین شاهین 25 ساله معرفی کرده و با این حیله و ترفند با شاکی آشنا شده است. 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به مهر گفت: متهم برای صدور قرار قانونی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران اعزام و با صدور قرار قانونی از سوی قاضی اصغرزاده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل