بازدید 3783
۱

پرسپولیس از بار غم استقلالی ها کم کرد

کد خبر: ۷۳۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 18 September 2017
شکست پرسپولیس برابر پیکان در هفته ای که استقلال برابر پارس جنوبی جم شکست خورده بود، تا حدودی از فشارهای روی استقلال کاست.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته ششم رقابت های لیگ برتر پس از تعطیلات دو هفته ای برای برگزاری بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در مهم ترین دیداز این هفته علیرضا منصوریان که پیش تر با اولتیماتوم و خطر اخراج تهدید شده بود، برابر پارس جنوبی جم قرار گرفت و در یک دیدار پرحاشیه در نهایت با 2 گل از میزبان خود شکست خورد تا آبی پوشان شرایط دشوارتری را تجربه کنند.

پس از این شکست آبی پوشان بیشتر از هر زمان دیگری طی حضور منصوریان در استقلال تحت فشار قرار گرفتند و امروز نیز اخبار این تیم صدر جدول اکثر رسانه های ورزشی را به خود اختصاص داده بود.

آخرین دیدار هفته ششم اما همچنان باقی مانده بود و از ساعاتی پیش شاگردان برانکو که در آسیا به جمع 4 تیم برتر رسیده اند، به مصاف پیکان رفتند. دیداری که در نهایت با شکست پرسپولیس همراه شد تا سرخپوشان در رقابت تنگاتنگ با رقیب سرسخت و پر انگیزه ی خود پارس جنوبی جم، حداقل در این هفته صدرنشینی را به شاگردان تارتار واگذار کنند.

ضمن اینکه شکست پرسپولیس در هفته ای که استقلال شرایط مناسبی را تجربه نمی کند، تا حدودی می تواند نقطه مشترکی برای هواداران دو تیم باشد که به شدت تحت تاثیر اخبار و حواشی تیم رقیب قرار دارند؛ با این نتیجه حداقل از نظر احساسی کمی از بار روانی که روی علیرضا منصوریان، هواداران و سایر ارکان باشگاه استقلال وجود دارد، کاسته خواهد شد. البته تیم سپاهان نیز که در هفته هفتم باید برابر پرسپولیس صف آرایی کند، حالا با انگیزه بیشتر و عزم راسخ تری مقابل سرخپوشان قرار خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خخخخ.دق می کنید حرفی از استقلال نزنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار