بازدید 3154

واکنش باشگاه استقلال درخصوص شایعه دریافت وام توسط منصوریان

برخی رسانه ها مدعی شده اند که منصوریان مبلغ چهارمیلیارد تومان بخ عنوان دستمزد سه ساله اش در استقلال را بصورت یکجا و تحت عنوان وام از موسسه مالی کوثر گرفته و اکنون یکی از مشکلات هیات مدیره استقلال برای اخراج وی همین موضوع است!
کد خبر: ۷۳۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 18 September 2017
باشگاه استقلال در واکنش به خبر پرداخت قرارداد سه ساله سرمربی آبی‌ها به صورت یکجا اطلاعیه‌ای صادر کرد و رسانه ها را تهدید به پیگیری قضایی نمود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، این بیانیه منتشر شده است: «متاسفانه برخى خبرگزارى‌ها و سایت‌هاى خبرى، با انتشار مطلبی کذب از پرداخت پیشاپیش همه رقم قرارداد 3 ساله سرمربى استقلال به صورت وام و نیز تعهد اقساط وام وى توسط باشگاه خبر داده اند. باشگاه استقلال ضمن رد این خبر کذب و تاکید بر این که آقای منصویان به عنوان سرمربی استقلال، طی فصل گذشته و فصل جاری، همواره همزمان با سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان و با درصد یکسان، از باشگاه دریافتی داشته است، اعلام می‌دارد؛ از طریق طرح شکایت در مراجع قضایى مطالب کذب منتشر شده را پیگیری خواهد کرد. یقینا منتشر کنندگان اخبار دروغین و حاشیه سازان باید در پیشگاه قانون، پاسخگوی ادعای واهی خود باشند.»

لازم به توضیح است که برخی رسانه ها مدعی شده اند که منصوریان مبلغ چهارمیلیارد تومان بخ عنوان دستمزد سه ساله اش در استقلال را بصورت یکجا و تحت عنوان وام از موسسه مالی کوثر گرفته و اکنون یکی از مشکلات هیات مدیره استقلال برای اخراج وی همین موضوع است!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی