بازدید 5285
۲

بازهم قلعه نویی در بحران استقلال از راه رسید

کد خبر: ۷۳۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 18 September 2017
امیر قلعه‌نویی با تکرار روند سال‌های اخیرش در تهران، می‌تواند حکم اخراج منصوریان را امضا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ابقای منصوریان تا پایان هفته هفتم، خروجی جلسه پرحاشیه هیات مدیره استقلال بود. استقلالی‌ها تصمیم گرفته‌اند برای ۹۰ دقیقه دیگر، به منصوریان فرصت بدهند و سپس درباره او و تیمش تصمیم بگیرند. دادن شانس نجات برای یک بازی دیگر، فرصت خوبی برای منصوریان خواهد بود اما مشکل اینجاست او برای نجات، باید مقابل مربی قرار بگیرد که عادت کرده در آزادی، استقلال را شکست دهد.

طبق آمار سایت برنامه نود، لیگ چهاردهم که منصوریان تازه مربی نفت شده بود، رفت و برگشت استقلال قلعه‌نویی را برد و یکی عوامل اصلی اخراج او بود. فصل پیش که منصوریان مربی استقلال شد، قلعه‌نویی با تراکتورسازی انتقامش را گرفت و استقلال را دابل کرد. این فصل، قلعه‌نویی می‌تواند انتقامش را کامل کند و مثل مظلومی، پرونده منصوریان را هم در استقلال ببندد.

قلعه‌نویی در هر سه سفر قبلی با تیم‌های دیگر به تهران، با برد برگشته است. او لیگ یازدهم، در تهران ۳-۲ استقلال را برد. لیگ پانزدهم، با همین نتیجه استقلال را شکست داد و فصل پیش هم با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. برد او در لیگ پانزدهم و یک هفته مانده به پایان لیگ، هم قهرمانی را از استقلال گرفت و هم پرونده مظلومی در این باشگاه را بست. قلعه‌نویی، باعث اخراج مظلومی جانشینش در استقلال شد و حالا می‌تواند همین سرنوشت را، برای مربی بعدی یعنی منصوریان هم تکرار کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شاید هم مسئولین استقلال عمدا اینکار را کردند تا با یه باخت دیگه ، منتی هم سر منصوریان باشه که بهش فرصت دادن ولی استفاده نکرده
ان شاالله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل