بازدید 4070

برانکو:مثل هواداران انتظار داشتیم به بازی برگردیم اما نشد

کد خبر: ۷۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 17 September 2017
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هواداران انتظار داشتند به بازی برگردیم، اما نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری گفت: نمی‌توانم از بازی که باختیم راضی باشم. به پیکان بابت برد تبریک می‌گویم. خیلی تلاش کردند و انرژی گذاشتند و کار کردند. طبیعی است هر بردی استحقاق دارد ولی متاسفم بابت هواداران پرشور که حمایت مان کردند و انتظار داشتند به بازی برگردیم اما موفق نشدیم.

می‌دانستم بازی برابر پیکان چقدر خطرناک است
وی افزود: من برای هواداران‌مان متأسفم که از ما حمایت کردند تا به بازی برگردیم و بتوانیم نتیجه را عوض کنیم، اما نتوانستیم. می‌دانستم این بازی چقدر خطرناک است. مسابقه‌ای که در آن خود را از پیش برنده بدانید و همه فکر کنند راحت برنده می‌شوید، همین است. ضمن اینکه مسابقه‌ای بود که پس از بازی آسیایی در خانه انجام دادیم و شرایط سخت بود. مسابقه‌ای هم بود که نمی‌شد موقعیت چندانی ایجاد کرد. ما در این بازی از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و موقعیت‌هایی هم که ایجاد کردیم، از دست رفت. زمان برای غصه خوردن نداریم، چون پنجشنبه باید با سپاهان بازی کنیم و باید سعی کنیم بهتر شویم.

نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را تکرار کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که تیمش پس از گل زودهنگام پیکان به مشکل خورد و اگر در بازی‌های آینده چنین اتفاقی رخ بدهد چه برنامه‌ای برای خروج از چنین وضعیتی خواهد داشت، گفت: طبیعی است، گل زودهنگام پیکان به آنها روحیه داد که بازی را با نشاط‌تر دنبال کنند. ما هم نتوانستیم بازی همیشگی که سرعتی با پاس‌های دقیق است را تکرار کنیم. تکرار می‌کنم همان چند موقعیتی که به دست آوردیم را هم از دست دادیم، در حالی که در چنین بازی‌هایی باید آنها را گل کنیم. این بازی‌ها بازهم برای ما تکرار می‌شوند، در حالی که پیش از این هم در چنین موقعیت‌هایی بودیم و توانستیم راه حل پیدا کنیم.

لیگ ماراتنی طولانی است، تکرار بردها ساده نیست
برانکو  درباره اینکه تیمش در دو بازی پنج امتیاز از دست داد و آیا این اتفاق با توجه به فشردگی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم کار پرسپولیس را سخت‌تر نمی‌کند، گفت: بله، درست است. ما دو امتیاز مقابل سیاه‌جامگان و سه امتیاز مقابل پیکان از دست دادیم. از این مسئله خوشحال نیستیم. روزبه‌روز انتظار از ما بیشتر می‌شود، اما باید بدانید تکرار بردها ساده نیست و نمی‌توان انتظار داشت هر هفته بهتر و بهتر شد. لیگ ماراتنی طولانی است و بازی‌ها و جنگندگی‌های زیادی پیش‌رو داریم و از این بازی‌ها هم برای ما تکرار می‌شود. ما باید فقط هر روز بیشتر کار کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

وی در خصوص اینکه هواداران در پایان بازی هم تیم‌شان را تشویق کردند تا از بازی تیم‌شان تمجید کنند، گفت: باید بار دیگر از هواداران تشکر کنم. آنها در پایان بازی هم تشویق‌مان کردند و نشان دادند که بهترین هواداران دنیا هستند.

نتوانستیم از توپ‌های برگشتی استفاده کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان این تیم در ضربات دوم به خصوص در کرنرها حضور نداشتند، اظهار داشت: بله، موافقم. این بخشی از ضعف ما بود. نتوانستیم از توپ‌های برگشتی استفاده کنیم، اما بازیکنان ما تلاش کردند. به‌هر حال از این بازی‌ها نیز برای ما پیش می‌آید.

اگر مشکلی بدنی داشتیم پیکان را در نیمه خودش حبس نمی‌کردیم
برانکو در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسید پرسپولیس مشکل بدنی داشته است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا این‌طور فکر کردید. به‌هر حال لحظاتی در بازی وجود دارد که تیم عقب بکشد و آن هم به هر حال بخشی از فشار حریف و شوق آنها برای کسب نتیجه است. اگر مشکلی بدنی داشتیم، در نیمه دوم پیکان را در نیمه خودش حبس نمی‌کردیم. وقتی حمله می‌کنید و به دنبال برد هستید، انرژی بیشتری نسبت به دفاع کردن صرف می‌شود.

در بازی‌های بسته مشکلاتی هم به وجود می‌آید
وی درباره اینکه هافبک‌های پرسپولیس در نیمه اول توپ‌های زیادی را لو دادند و در نیمه دوم هم سه تعویض پرسپولیس اثری نداشت و بازیکنان این تیم بازهم پاس‌های اشتباه می‌دادند، تأکید کرد: همیشه پس از شکست می‌توان همه جوره تفسیر کرد. این را اکنون نمی‌توانیم تفسیر کنیم، بازی هم تمام شده است. به‌هر حال بعد از تعویض‌ها ما سه موقعیت خوب داشتیم. بعضی‌ها خوب بازی کردند و بعضی‌ها هم چندان خوب نبودند. به‌هر حال در بازی‌های بسته مشکلاتی هم به وجود می‌آید.

امیدوارم سیدجلال به دیدار مقابل الهلال برسد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سیدجلال حسینی که در تمرینات حضور دارد، گفت: او در تمرینات به ما اضافه شده و با او با احتیاط کار می‌کنیم. امیدوارم این بازیکن به بازی با الهلال برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان