بازدید 27750

استراتژی بورگوارد برای بازار ایران

کد خبر: ۷۳۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 17 September 2017
گروه صنعتی بورگوارد نسخه الکتریکی BX۷ که هم اکنون در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شده است را از سال آینده در بازار اروپا و پس از آن در ایران عرضه میکند.
 
BXi۷ براساس استراتژی نوآورانه شرکت بورگوارد تولید شده و قرار است از سال آینده به بازار جهانی عرضه شود؛ این شرکت همسو با عرضه BXi۷ در اروپا تلاش دارد در آینده این خودرو را به بازار ایران نیز روانه کند. این در حالی است که خودروهای BX۵ و BX۷ این شرکت طی سال جاری به بازار ایران وارد خواهند شد. به علاوه عرضه نسخه محدود BX۷ -TS) تورینگ اسپر) نیز تا پایان سال جاری میلادی در آلمان آغاز خواهد شد.
 
استراتژی بورگوارد برای بازار ایران 
 
اولریخ واکر، مدیر عامل شرکت بورگوارد، در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت که هماکنون برپا است، گفت: «ما خوشحال هستیم که پس از یک شروع موفقیت آمیز، هم اکنون می‌توانیم وارد بازار کشورهای مختلف شویم. به دلیل تقاضای بازار، آغاز فعالیت ما با عرضه خودروهای BX۷ و BX۵ بنزینی بوده است، اما برنامه ما در آینده نزدیک تمرکز هر چه بیشتر بر تولید و فروش خودروهای الکتریکی است. واکر یکی از استراتژیهای توسعه¬ای شرکت بورگوارد را ورود قدرتمند به بازار خاورمیانه و از جمله ایران عنوان کرده است».
 
استراتژی بورگوارد برای بازار ایران 
 
گروه صنعتی بورگوارد در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ نفر را در استخدام خود داشته و به گفته مدیر عامل این شرکت، در طی یک سال گذشته با فروش 70000 دستگاه خودرو و در آمد بیش از ۱. ۵ میلیارد یورو، به خوبی به اهداف خود دست پیدا کرده است. بورگوارد امیدوار است با عرضه نسخه‌های الکتریکی و اسپرت خودروهای BX۵ و BX۷ و نیز شاسی بلند اسپرت- کوپه BX۶ در آینده نه چندان دور، شیب تند تری به روند توسعه خود ببخشد. این شرکت همچنین به دنبال توسعه خطوط تولید خود در کشورهای مختلف است.
 
اولین خودروهای شاسیبلند این شرکت یعنی BX۵ و BX۷ برنده جایزه‌های معتبر رد دات (Red Dot) و آی اف دیزاین (IF Design) شده اند. BX۵ یک شاسی بلند سایز متوسط است که به راننده حس جوانی، انرژی و ایمنی میبخشد. این خودرو دارای سیستم ارتباطی هوشمندی است که به راننده اجازه می‌دهد تا از طریق تماس لمسی و صدا ارتباط برقرار کند. تلفیق زیباییشناسی و فنآوری پیشرفته آلمانی ترکیبی کامل از قدرت، فرمان پذیری و هوشمندی را به ارمغان می‌آورد. خودرو BX۷ بزرگتر و لوکس‌تر است و با فضای داخلی بسیار چشمگیر و قابلیت استفاده در حالت ۷ و ۵ صندلی، امکانات رفاهی متنوعی را در اختیار راننده و سرنشینان می‌گذارد.
 
استراتژی بورگوارد برای بازار ایران 
 
به گفته تام انلیکر مدیر ارشد بازاریابی، فروش و خدمات شرکت بورگوارد، این شرکت با همکاری شرکت‌های A.T.U و Sixt Neuwagen آلمان، درحال توسعۀ سیستم‌های ارائۀ خدمات با محوریت جلب حداکثر رضایت برای مصرف کنندگان است و مصمم است این رویکرد در ارائه خدمات را در تمامی نقاط عرضه خود در جهان از جمله در ایران حفظ کند.
 
وی ادامه داد: بورگوارد به این نکته واقف است که طی پنج سال گذشته، ایران با افزایش نرخ رشد سالانه خرید خودروهای شاسی بلند مواجه بوده است. به موازات این افزایش تقاضا، مصرفکنندگان ایرانی در جستجوی شاسیبلندهایی با کیفیت بالاتر و تکنولوژی برتر هستند که با توجه به نیاز و شرایط استفاده آنها، امکانات و عملکرد بالاتری را در اختیار شان قرار دهد. تام انلیکر تصریحکرد: بورگوارد سطح جدیدی از ترکیب عملکرد و قیمت را در بازار ایران عرضه خواهد کرد.
 
گروه صنعتی بورگوارد یکی از برندهای باسابقه آلمانی است که در دهه ۵۰ میلادی جزو سه تولید کننده بزرگ خودرو آلمان محسوب میشد. این شرکت مجددا با راهاندازی بخش تولید خودرو از یک سال گذشته به دنبال احیاء تاریخ درخشان خود در عرصه خودروسازی است. در همین راستا این شرکت در کنار مدل‌های یاد شده، از خودرو کانسپت خیره کننده خود به نام «ایزابلا» نیز در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی کرد که به گفته آندرس وارمینگ عضو هیات مدیره و مدیر ارشد طراحی بورگوارد، تولد دوباره این خودروی افسانه‌ای دهه ۱۹۵۰ با طراحی سیال و زنده، نمایانگر نگرش بورگوارد در طراحی نسل جدید خودروهایش است که بر پایۀ هم افزایی هر چه بیشتر سه عامل زیبایی، دقت و تکنولوژی آلمانی قرار گرفته است. بورگوارد با بازگشت دوباره خود اعلام کرده که بر آن است همانند گذشته درخشان خود با استفاده از بهره¬وری بالا و نوآوری در فناوری، رابطه برد-برد بین خود و جامعه را محقق سازد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی