بازدید 12013

چهار زن در دام مهندس عاشق پیشه

کد خبر: ۷۳۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 17 September 2017
مرد جوان تحصیلکرده که به اتهام رابطه با 4 زن محاکمه شده بود پس از اثبات ارتباط عاشقانه زنان با او از مجازات اعدام گریخت و به تبعید، شلاق و کار اجباری محکوم شد.

به گزارش روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از سال 94 و همزمان با شکایت زن جوانی در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. شاکی به کارآگاهان گفت: «من مهندس و ساکن یکی از شهرهای اطراف تهران هستم. چندی قبل متوجه تغییر رفتار دوستم، «نازنین» شدم. او بشدت افسرده شده بود. وقتی جویای احوالش شدم، ابتدا از بیان واقعیت خودداری کرد اما وقتی با اصرارهایم روبه‌روشد ادعا کرد مردی به نام «مهران» فریبش داده و او را در یک خانه ویلایی حاشیه تهران، مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم سیاه هم گرفته است. آنقدر ناراحت بودم که تصمیم گرفتم با مرد جوان صحبت کنم و متقاعدش کنم که فیلم را تحویل دهد.

سرانجام پس از دو روز سر قرار با مهران رفتم. او ابتدا مظلوم‌نمایی کرد و مدعی شد عاشق نازنین است و تصمیم دارد با او ازدواج کند. با این حرف‌ها فریب خوردم و سوار ماشینش شدم تا مرا به ترمینال برساند اما مهران مرا با تهدید به همان ویلا برد و پس از ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم فیلم آزار من، نازنین و زن دیگری را نشانم داد و تهدید کرد اگر شکایت کنم، فیلم را برای خانواده و دوستانم می‌فرستد.»

 
 
پس از این شکایت و با دستور قضایی، «نازنین» برای تحقیقات احضار شد. او گفت: یک روز که برای کاری به تهران آمده بودم، مهران سراغم آمد و از من خواست با هم صحبت کنیم. به او اعتماد کردم و سوار خودرواش شدم اما او مرا به خانه‌اش برد و...»
 
این زن سومین قربانی پرونده را یکی از دوستانش به نام «مژگان» معرفی کرد.

با احضار این زن او نیز موضوع آزار و اذیت و فیلم شیطانی مرد آزارگر را تأیید کرد و گفت: «آن روز من با نازنین بودم اما وقتی او از هوش رفت، مهران به‌طرف من حمله‌ور شد که در برابرش مقاومت کردم و او هم به سمت نوزادم رفت و او را از پنجره آویزان کرد.

می‌دانستم کشتن فرزندم برای او کاری ندارد به همین دلیل برای نجات جان فرزندم به خواسته شیطانی‌اش تن دادم.»با شکایت این سه زن، شناسایی قربانی چهارم و همچنین ردیابی‌های ویژه پلیسی، متهم پس از یک ماه دستگیر شد.

اما در همه جلسات بازجویی اتهام آزار و اذیت را رد کرد و مدعی شد زنان به درخواست خودشان با او همراه شده‌اند.این پرونده پس از تکمیل تحقیقات به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی حشمت‌الله توکلی -مستشار-ارسال شد. اما مهران در جلسه‌ای که پشت درهای بسته و به صورت غیر علنی برگزار شده بود با تکرار بیگناهی‌اش در موضوع تجاوز به قضات پرونده گفت: «من دانشجوی فوق لیسانس عمران هستم. ادعای این زنان را قبول ندارم. آنها به خواست خودشان با من رابطه برقرار کردند و قصد انتقامجویی دارند.»

پس از آخرین دفاعیات متهم و با توجه به کشف پیامک‌های عاشقانه رد وبدل شده زنان با متهم، قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران وارد شور شدند و متهم را از اتهام تجاوز تبرئه کرده و او را به خاطر رابطه با این 4 زن به دو سال تبعید به شهری دور دست و مرزی و همچنین 180 ساعت کار اجباری و شلاق محکوم کردند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۴
چه حکمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
پس مجازات زنانی که با میل خودشان وبا داشتن نوزاد با او رابطه داشتند چی ؟
خیلی مجازات سنگین و بازدارنده ای بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
وقتي طرفين با خواست خودشون اومدن چيكارش كنه قاضي حكم بده بندازنش تو ظرف اسيد؟؟؟؟!!!!
عجب!!!متجاوزین عزیز یادتان باشد که اول پیامک های عاشقانه بفرستید و بعد با خیال راحت.... بروید تبعید!!!؟؟؟
حکم جالبی دادند ، دست قضات درد نکنه ،
ببینید مکر زنان چقدر بزرگ است؟ چیزی که خداوند هم در سوره یوسف در داستان زلیخا بدان اشاره کرده..... خود خانمها دچاز وسوسه شدن ... حالا میگن مقصر پسره هست....
لطفا منتشر کنید...
دادا اون زنها هم خودشون مشکل داشتند
خانم عزیز وقتی خودت دم به تله میدی اینم نتیجشه.
 او گفت: یک روز که برای کاری به تهران آمده بودم، مهران سراغم آمد و از من خواست با هم صحبت کنیم. به او اعتماد کردم و سوار خودرواش شدم اما او مرا به خانه‌اش برد و...»
خو خانم محترم تو خودتو با این پیام لو دادی که ازقبل باهاش درارتباط بودی وگرنه مگه میشه ندیده و نشناخته بری سوار ماشین مردم شی...
یعنی من که در یک شهر دور دست کار میکنم تو تبعیدم ؟
حکم این 4 زن چه؟
آقا ما چه گناهی کردیم که توشهر مرزی زندگی می کنیم تازه این مرتیکه رو هم مخواهید بفرستید اونجا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
آدمش كنيد
پس حکم آزار و اذیت به مردی که شکایت کرده چی هست؟
این خانمهای محترم خودشون خواستن.باید تاوانشم پس میدادن.این مجازات هم خوبه اگه درس عبرت بشه
مگر مجازات زنا اعدام نیست مخصوصا اینکه یکی از موارد ذکر شده محصنه بوده است!
پاسخ ها
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
فاعل نمیدانسته و زن هم برای فرار از ابروریزی گفته که بچه ام را آویزان کرده ولی چون پیامکهای عاطفی رو میشود نقشه زنان نقش بر آب میشود
به این عاشق پیشه نمی گویند .تیتر را تر انتخاب کنید،
دو سال تبعید به شهری دور دست و مرزی و همچنین 180 ساعت کار اجباری و شلاق محکوم کردند. این حکم برای انسان های هوس باز بازدارنده نیست چه رسد برای کسان دیگر عبرت شود؟ شهرستان مرزی! در آن شهرستان ناشناس هم که هست! موقعیت خوبی برای هوسبازی است.
اون ۴ زن هم باید مجازات بشن.
اونها چی شدند ؟؟؟؟
180 ساعت کار اجباری !!!!!

180 ساعت کار اجباری در اردوگاههای کار اجباری سیبری!!!!!!!!
مرگ بر نادانان در این مرز و بوم.
حتما این متجاوز محترم ژن خوب داشتند.
يعني فيلم هاي گرفته شده هم با رضايت بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب صبري خدا دارد!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل