بازدید 4433
۱
سوژه

سومین گل کاوه رضایی دربلژیک و داغ دل استقلالی ها

مهاجم سابق استقلال در حالی موفق شده در پنج بازی ثابت برای شارلوآ بلژیک ۳ گل بزند و پایه گذار یک گل شود که تیم فصل گذشته او در حال حاضر نتوانسته با گذشت ۶ هفته از لیگ برتر بیشتر از یک گل وارد دروازه حریفان کند
کد خبر: ۷۳۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 17 September 2017
مهاجم ایرانی شارلوآ با تداوم درخشش خود بار دیگر گلزنی کرد تا داغ دل هواداران پرشمار استقلال از کوچ او به لیگ بلژیک تازه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم شارلوآ که از ۶ بازی گذشته یک تساوی و پنج برد کسب کرده بود از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در چارچوب هفته هفتم ژوپیر لیگ بلژیک در ورزشگاه خانگی استاد دو پایس و در حالی که کاوه رضایی را از ابتدا در خط حمله داشت مقابل واسلند بِوِرن قرار گرفت.


دوریان دسولیل در دقیقه ۶۵ گل اول بازی را برای شارلوآ به ثمر رساند؛ اما هشت دقیقه بعد نوبت کاوه رضایی بود که به درخشش خود در ژوپیر لیگ بلژیک ادامه دهد و پاس مارکو ایلایماهاریترا را تبدیل به گل کند تا تیم‌اش با نتیجه ۲ بر صفر پیش بیافتد و در آستانه بازگشت به صدر جدول قرار بگیرد. در حالی که بازی با پیروزی شارلوآ در جریان بود واسلند بِوِرن در دقایق ۸۷ و ۲+۹۰ توسط ایساد کییِسه و سِک ابراهیم دو بار به گل رسید تا این مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.

کاوه رضایی که بعد از زمینه‌سازی گل در دیدار با خنک و زدن دو گل برابر وارِگِم، امشب توانست سومین گلش در ژوپیر لیگ بلژیک را بزند، به طور کامل در ترکیب شارلوآ مقابل واسلند بِوِرن بازی کرد. این تساوی موجب شد یاران کاوه رضایی ۱۷ امتیازی شوند و با کمتر از یک امتیاز نسبت به کلوب بروژ صدرنشین، در رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرند.
 
ضمن اینکه باید توجه داشت مهاجم سابق استقلال در حالی موفق شده در پنج بازی ثابت برای شارلوآ بلژیک ۳ گل بزند و پایه گذار یک گل شود که تیم فصل گذشته او در حال حاضر نتوانسته با گذشت ۶ هفته از لیگ برتر بیشتر از یک گل وارد دروازه حریفان کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه سایت پرسپولیسی خجالت هم خوب چیزیه ....این تیتر رو از کجا گیر اوردی و زدی ؟؟؟؟
چطور بازیکن ده سال پیش پرسپولیس تو لیگ یونان از این تیم به اون تیم میشه ...با افتخار از جابجایی اون میگی ...بعد گل زنی کاوه رو داغ دل می دونی؟؟؟؟ آخ با سواد.فهمیده ...چقدر قلم ات رنگیه ....خدا شاهده خیلی خیلی خودم رو کنترل کردم الفاظی به کار نبرم که بخاطر اون الفاظ کامنتم رو درج نکنی .وجدان ...مرام و اخلاق حرفه ایی توی شغل شما چقدره ؟ کجاست ؟؟؟ تو رو به مقدساتت جواب بده ؟؟؟جیمل هم دادم قسمت دادم جواب بدی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس