بازدید 5523
۷۵ میلیارد هزینه شده دریغ از یک قهرمانی

حمله‌فتح‌الله‌زاده‌به‌لابی‌های‌مشکوک برای‌استقلال دردفترجهانگیری!

یکسری نادان می‌گویند به هواداران خط داده می‌شود. آقایان عزیز مگر می‌شود به 200 هزار یا 2 میلیون نفر خط داد که اگر هم کسی هست که چنین خطی می‌دهد حتما آدم مهمی است که می‌تواند چنین کاری کند و باید از او استفاده شود. من از اینکه می‌بینم جوانان جلوی من را در خیابان می‌گیرند و گریه می‌کنند، دلم کباب می‌شود.
کد خبر: ۷۳۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 16 September 2017
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: رئیس‌جمهور یا به فضای مجازی سر نمی‌زند که این بد است یا اگر سر می‌زند و سکوت می‌کند بعید به نظر می‌رسد یا دفتر ایشان پیامک‌ها و پیغام‌های مردم در فضای مجازی را به اطلاع او نمی‌رسانند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح‌الله‌زاده درباره اوضاع نابسامان این روزهای استقلال، اظهار داشت: دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم‌های معمولی نیستند که اگر اول یا آخر باشند هواداران خود را از دست بدهند. این دو تیم ریشه در زندگی مردم دارند. انتظار من از آقای روحانی این است که به فریاد این جماعت برسد. در شأن تیم بزرگی مثل استقلال نیست که هوادارانش گریان باشند. با توجه به اینکه در 2 سال گذشته از لحاظ مالی شرایط این تیم خوب بوده و سابقه نداشته 25 میلیارد تومان برای این باشگاه اسپانسر بگیرند. زمان ما نه تنها گرفتن اسپانسر به عهده خودمان بود بلکه نهایت بدهی که برای باشگاه‌ می‌ماند 2 الی 3 میلیارد تومان بود. البته بماند آقایان به تازگی یک صفر جلوی آن می‌گذارند و می‌گویند استقلال 20 میلیارد تومان بدهی از گذشته دارد.

حمله‌فتح‌الله‌زاده‌به‌لابی‌های‌مشکوک برای‌استقلال دردفترجهانگیری!

وی افزود: من به تازگی مصاحبه‌ای از میلاد فخرالدینی خوانده‌ام که گفته 600 میلیون تومان طلب دارد. وای به حال بقیه که معلوم نیست چه مبالغی از این باشگاه می‌خواهند. چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟ رسیدگی‌ها فقط زمان مدیریت من بود؟ جناب ‌آقای روحانی اگر سرکی به فضای مجازی بزند متوجه می‌شود مردم چقدر ناراحت و پریشان هستند. البته بماند که یکسری نادان می‌گویند به هواداران خط داده می‌شود. آقایان عزیز مگر می‌شود به 200 هزار یا 2 میلیون نفر خط داد که اگر هم کسی هست که چنین خطی می‌دهد حتما آدم مهمی است که می‌تواند چنین کاری کند و باید از او استفاده شود.

مدیرعامل اسبق استقلال تصریح کرد: مشکل استقلال اکنون این است که آنهایی که در راس مدیریت این باشگاه هستند، استقلالی نیستند. تصمیم‌گیرندگان در باشگاه استقلال اگر استقلالی بودند هوادار را درک می‌کردند. سیاست‌های غلط مدیریتی در این باشگاه باعث دوگانه‌سوزی شده است. آنها هم تیم را سوزاندند و هم سرمایه‌هایش را. سرمایه اولی که آنها سوزاندند 75 میلیارد تومان پولی است که در 2 سال اخیر به این باشگاه تزریق شده است در حالی که یک قهرمانی هم کسب نکرده‌اند و دوم سرمایه مثل منصوریان.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: من اگر حرف بزنم فکر می‌کنند برای خودم می‌گویم اما من می‌گویم آقایان اصلا من نمی‌خواهم بیایم و من را هم نیاورید اما به داد این تیم برسید. استقلال آدم کم ندارد. این باشگاه پر از بزرگان است. در این تیم باید استقلالی‌هایی بیایند که برایش زحمت کشیده‌اند. شما به تیم رقیب نگاه کنید. 40-50 سال است که نمی‌توانند در آسیا مقام بیاورند و امیدوارم امسال این اتفاق برای شان بیفتد اما نگاه کنید با تیمی که دو ستاره آسیا دارد چه کرده‌اند و این تیم چه روزگاری دارد. کم کم به این باور نزدیک می‌شوم که برخی مسئولان وزارت ورزش رنگی فکر می‌کنند و نمی‌گذارند استقلال نفس بکشد که اگر اینطور باشد ما ساکت نمی‌نشینیم حتی اگر شده به دفتر ریاست جمهوری می‌رویم و یا مقابل مجلس تحصن می‌کنیم. من از اینکه می‌بینم جوانان جلوی من را در خیابان می‌گیرند و گریه می‌کنند، دلم کباب می‌شود.

وی ادامه داد: آقایان اینقدر از بدهی صحبت نکنید اگر از عهده بدهی‌های این باشگاه برنمی‌آیید بروید. این باشگاه سال‌ها به همین شکل اداره شده است. ما هم با این شرایط تیم را سرپا نگه داشته‌ایم. خلاصه کلام از این وضعیت خیلی ناراحتم. از وزیر ورزش این انتظار را نداشتم. او نباید تحت فشار برخی افراد باشد. او باید منفعت استقلال را در نظر بگیرد و این تیم را نجات دهد. 

وی در پاسخ به این سؤال که در خصوص عملکرد منصوریان چه صحبتی دارد، گفت: منصوریان هم در برخی تصمیماتش دچار اشتباه شده است اما باز هم تاکید می‌کنم سیاست‌های غلط مدیریتی باعث این نتیجه‌گیری شده است. آقایان اگر می‌خواهید مربی عوض کنید بدون معطلی جلسه بگذارید و با مربی‌تان خداحافظی کنید اما تا روزی که قصد خداحافظی ندارید چه معنی دارد که برای مربی مهلت تعیین می‌کنید مثلا 2 بازی فرصت دارید. این کار غلط است. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و واقعا از سلطانی‌فر انتظار نداشتیم که به خاطر رفت و آمد برخی آقایان در دفتر ریاست جمهوری و آقای جهانگیری و پیشنهاداتی که آنها می‌دهند مصلحت استقلال را فدای روابط پشت پرده کنند. آقای سلطانی‌فر شما باید منفعت میلیون‌ها هوادار را در نظر بگیرید. شما وزیر هستید. چرا اجازه می‌دهید برخی به شمای وزیر فشار بیاورند و نتوانید برای استقلال تصمیم درست بگیرید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
بالاخره چکار باید کرد ؟؟ آقای فتح اله زاده تو کل مصاحبه فقط گفته بفکر باشید و یه کاری بکنید ... خب چکار باید کرد؟؟؟
دیشب در برنامه خندوانه خوشحالی و رویکرد صدا و سیما در خصوص باخت استقلال را دیدیم که البته این نشات گرفته از وزارت ورزش و فدراسیون است که موضع رنگی دارد باید با اینها جنگید تا استقلال سر پا شود.
کم کم به این باور نزدیک می‌شوم که برخی مسئولان وزارت ورزش رنگی فکر می‌کنند و نمی‌گذارند استقلال نفس بکشد که اگر اینطور باشد ما ساکت نمی‌نشییم.
با این حرف فتح اله زاده خیلی موافقم ...اینقدر هیاهو برای استقلال می کنند این همه خبر و کار رسانه ایی بر علیه استقلال میشه در مورد همه چی ولی وقتی آمار میدهند می بینی باید وضع پرسپولیس بدتر باشه ولی عملا اینطور نیست ...یادتون گودرزی وزیر ورزش بدهی های دو تیم رو چقدر اعلام کرد بعد گندش درآمد.اگه وزیر ورزش برای هر دو تا تیم تصمیم میگیره باید نگاهش رنگی نباشه ...ولی متلسفانه هست .
برو
فتل حان داشتم داشتم حساب نیست
• وزیر باید واستون گل بزنه؟؟
یادتون رفته پارسال 24 خرداد جلوی وزارت ورزش و مجلس تجمع کردید و هی داش علی داشعلی!! می کردید یادیتون رفته بنر روزشمار بازگشت منصوریان می زدید یادتون رفته مظلومی رو خودتون کله کردید؟
همین انتخاب افتخاری به عنوان مدیرعامل استقلال بهترین گواه بر نگاه رنگی وزیر ورزش است اینها می خوان استقلال رو تخریب کنند.
واقعیت اینه که رسانه های خبری ووزارت ورزش کوررنگی دارند وبعداز این همه اتفاقات وضرر وزیان تیم پرسه
فتح الله زاده هم به جاي آرامش دادن به تيم داره آبروريزي ميكنه
فتح الله زاده هم به جاي آرامش دادن به تيم داره آبروريزي ميكنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان