بازدید 2839

حراج کالای قاچاق ۴۸ درصد رشد کرد

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از رشد ۴۸ درصدی فروش (حراج) کالاهای قاچاق در دولت یازدهم خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 16 September 2017
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از رشد ۴۸ درصدی فروش (حراج) کالاهای قاچاق در دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش فارس، امین دلیری مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی امروز با اشاره به عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: در بحث فروش کالاهای قاچاق در دولت یازدهم نسبت به دولت دهم 47.8 درصد رشد داشته و همچنین در بحث کالاهای متروکه 332.4 درصد رشد دارد.

وی ادامه داد: در مجموع اموال منقول و غیرمنقول در دولت دهم 5 هزار و 637 میلیارد ریال بوده که در دولت یازدهم با رشد 131.5 درصد به 17 هزار و 51 میلیارد ریال رسید.

وی با اشاره به اینکه برای تحویل کالاهای قاچاق تحت فشار مدیران استانی هستیم، گفت: به تمام مدیران خود تکلیف کردیم که نباید کالاهای قاچاق بدون تحویل بماند.

وی با اشاره به اینکه برنامه جامع اموال تملیکی راه‌اندازی شده و باید در ستاد مبارزه با قاچاق، بنادر، گمرک، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و مالیات در ارتباط باشند، تصریح کرد: اکنون این ارتباط قسمت آزمایشی با گمرک در دو استان تهران و بندرعباس فعال شد.

دلیری در مورد کالاهای استردادی گفت: فرِایند حکم قبلی تا تجدیدنظر طولانی است و اگر قاچاق آن تأیید شد پول آن کالا به خزانه واریز می‌شود و در دولت یازدهم نسبت به دولت دهم رشد 330 درصدی با رقم 7 هزار و 757 میلیارد ریال داشته است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها