بازدید 4485
گزارش بازی طوفانی ذوب آهن مقابل آبی های خوزستان

قلعه نویی،استقلال را 6تایی کرد!/جشنواره گل تبریزی

مرتضی تبریزی در دقایق 13، 46 ،65 و 3+90 و محمدرضا حسینی در دقایق 30 و 70 گلزنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.
کد خبر: ۷۳۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 15 September 2017
هفته ششم لیگ برتر فوتبال با برتری پُرگل تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 19:45 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که ذوب‌آهن موفق شد با نتیجه 6 بر صفر مقابل میهمان خود به برتری برسد.

مرتضی تبریزی در دقایق 13، 46 ،65 و 3+90 و محمدرضا حسینی در  دقایق 30 و 70 گلزنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند. سبزپوشان ذوب آهن که در جام حذفی برابر فجرشهید سپاسی شیراز قرار گرفته بودند و در ضربات پنالتی از جام کنار رفته بودند، با توپی پر به استقلال خوزستان رسیدند. آنها خیلی زود توسط مرتضی تبریزی در دقیقه 13 به گل رسیدند و در ادامه محمدرضا حسینی در دقیقه 30 پیروزی سبزپوشان را دو برابر کرد تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه خاتمه پیدا کند. در نیمه دوم باز هم تبریزی در همان دقیقه اول به گل رسید تا کار برای ویسی و شاگردانش سخت تر هم شود. 

این اما پایان کار نبود و مرتصی تبریزی در دقیقه 65، محمدرضا حسنی در دقیقه 70 و باز هم تبریزی در دقیقه 90+3 گل های بعدی را به ثمر رساندند تا سبزپوشان دومین پیروزی خود را با شش گل در خانه جشن بگیرند. دیداری که این تیم را 9 امتیازی کرد و مرتضی تبریزی را با 4 گل به عنوان بهترین گلزن لیگ هفدهم معرفی کرد.
 
جواد رحیم‌زاده قضاوت دیدار ذوب‌آهن - استقلال خوزستان را برعهده داشت. او به ابوالفضل علایی و سابا تاوادزه از تیم استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.شاگردان قلعه‌نویی با کسب سه امتیاز این دیدار 9 امتیازی شدند و تا رتبه ششم جدول رده‌بندی صعود کردند.

مرتضی تبریزی / ذوب‌آهن
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار