بازدید 3227
به دلیل نقص فنی

فراخوان فولکس واگن برای ۴.۸۶ میلیون خودرو

شرکت خودروسازی فولکس واگن و شریک چینی اش ۴.۸۶ میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه های هوا فرا می خوانند.
کد خبر: ۷۳۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 15 September 2017
شرکت خودروسازی فولکس واگن و شریک چینی اش ۴.۸۶ میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه های هوا فرا می خوانند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فولکس واگن و و شریک چینی اش یعنی اف ای دبلیو فولکس واگن و اس ای آی سی فولکس واگن 4.86 میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه های هوای تولیدی شرکت تاکاتا فرا می خوانند. این فراخوان یک ضربه مهم به اعتبار شرکت فولکس واگن در بزرگترین بازار خودروی جهان محسوب می شود.

این فراخوان پس از آن اعلام می شود که نهادهای نظارتی چینی در اوایل امسال از این شرکت آلمانی و همچنین شرکت های جنرال موتور و مرسدس بنز خواستند تا خودروهای استفاده کننده از کیسه های هوای شرکت تاکاتا را برای رفع عیب، فرا بخوانند.

برآوردهای رسمی دولت چین نشان می دهد که بیش از 20 میلیون خودرو در چین فروخته شده که در آنها از کیسه های هوای شرکت تاکاتا استفاده شده است. این کیسه های هوای معیوب تاکنون با دست کم 16 مورد مرگ و 180 مورد جرح در سراسر جهان مرتبط بوده اند. این کیسه های هوا در اثر فشار بیش از حد می ترکند.

وجود این عیب در کیسه های هوای تولیدی شرکت تاکاتا منجر به بزرگترین فراخوان رفع عیب در تاریخ صنعت خودروسازی شده و این شرکت ژاپنی را به ورشکستگی کشانده است.

فولکس واگن در بیانیه ای اعلام کرد، بعد از مذاکرات صورت گرفته، مقامات چینی به این نتیجه رسیده اند که نقص های موجود در مارد معدود ممکن است ریسک های احتمالی برای ایمنی سرنشینان خودروها به دنبال داشته باشد... بر اساس توصیه مقامات چینی، گروه فولکس واگن تصمیم به اعلام این فراخوان گرفته است.»

شرکت فولکس واگن گفته، تاکنون هیچ گزارشی در ارتباط با نقص مذکور در کیسه های هوای خودروهایش در هیچ نقطه ای از جهان دریافت نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان